Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

RoGEK

ik heb hem net ook gemaild, wat ie er voor wil hebben..
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

cz79

Ik ga een afspraak met hem maken voor deze week, wat is een mooie vraagrpijs voor deze speler?

Maus

Citaat van: RoGEK op april 08, 2013, 23:12:23
ik heb hem net ook gemaild, wat ie er voor wil hebben..

Handig, dan gaat ie geld ruiken en de prijs omhoog :P

cz79

heb hem nu al drie keer gevraagd om een adres maar nog niet gekregen. Ik heb nu verteld dat ik hem donderdag bij hem ophaal en nogmaals gevraagd om een adres

RoGEK

hij is mijn vriend :D

Op de vraag wat ie moet kosten.

225 euro
ik heb net een bod van 175 gehad
gr peter



:D
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

RoGEK

reden van verkoop:

nou we gaan binnenkort verhuizen heb het huis verkocht
en deze was van me oudste zoon die woont en werkt nu inhet buitenland
vandaar dat we vast wat opruimen
gr peter


dus....

moet ik het geld dan ook overmaken naar een oom uit nigeria die nu toevallig in engeland woont? :S
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

cz79

Heb al een adres van hem en huis staat te koop (funda.nl), dus dat verhaal klopt wel (of is kloppend gemaakt natuurlijk), nu nog een telefoonnummer van hem...

Donderdag ga ik bij hem langs op voorwaarde dat ik een telnr krijg van hem

JohnWx

ik ga hem morgen halen althans mijn zwager  hello

zal mijn signature vast aanpassen  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

RoGEK

als het zo is heb je echt een koopje...
ik denk echt alleen dat het niet waar is....
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

niet meer merk wat het was Marantz echt een dozen schuiven merk, hij moet er stapels van hebben
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: RoGEK op april 08, 2013, 23:37:51
als het zo is heb je echt een koopje...
ik denk echt alleen dat het niet waar is....

jij moet aan tv spelletjes meedoen  :-D  goed antwoord
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Weet je, als ik hem bel en hij neemt op en we spreken wat af is het wellicht de moeite waard om heen en weer te rijden, is een mooie spelert voor deze prijs (niet dat ik hem hou :evil:) en mijn auto is van de zaak (en de benzinepas ook)  :-D

Ik zal maar net die geluksvogel zijn die hem voor 250 mee kan nemen :-D :-D :-D

cz79

Citaat van: John Wx op april 08, 2013, 23:37:21
ik ga hem morgen halen althans mijn zwager  hello

zal mijn signature vast aanpassen  8-)

nee hoor ik ga hem halen donderdag  :-D

RoGEK

Citaat van: cz79 op april 08, 2013, 23:39:07
Weet je, als ik hem bel en hij neemt op en we spreken wat af is het wellicht de moeite waard om heen en weer te rijden, is een mooie spelert voor deze prijs (niet dat ik hem hou :evil:) en mijn auto is van de zaak (en de benzinepas ook)  :-D

Ik zal maar net die geluksvogel zijn die hem voor 250 mee kan nemen :-D :-D :-D

voor het 3-voudige is het nog een koopje.

het kan dus echt gewoon niet.
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

thanatos

Of je hebt een echt koopje te pakken... of je staat voor een leeg huis te koekeloeren... :angel:

Vraag SB Marantz maar eens. Die had een te koop gevraagd advertentie staan. Er reageert iemand met een leuk voorstel. Ze hebben telefonisch contact. Het ophaal adres bleek een leegstaand nonnenklooster te zijn ergens in Middelburg of die kant op.. Gelukkig op tijd lont geroken.. anders sta je daar met je goede fatsoen te kijken  :-D :-D