Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 36 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

Nits- Urk  //  mooie live cd die ik al luisterde samen met men vader toen ik nog een klein ventje was  :-D

Midori- Bali   //  wat een mooie  notworthy en rustgevende muziek  :-)

Armin van buren - Mirage    // lekkere en goeie dance muziek met ook echte zangeressen  :yes:

George Micheal - Live in London   //  Bleu Ray   pompom

Tijdje terug was ik bij correct en hadden ze dit concert opstaan van george micheal  vondt ik toen zo goed dat ik hem toen gelijk op men lijstje had gezet  en nu gelijk in Bleu ray want die komt eraan  :yes:

Eip

Robert Long,  NU

Mooie  cd met goede texten.

 
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

Whisper.nl

#1007
Citaat van: Marantz 81 op februari 27, 2011, 00:01:19


Midori- Bali   //  wat een mooie  notworthy en rustgevende muziek  :-)


Die staat nu te spelen op m'n cd speler.

Zal je een keer Midori Bonsai Garden laten horen.



Ook echt mooi.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81


JeroenLeeuwarden

Nick Drake - Pink Moon



Ryan Adams - Heartbreaker

Marantz pm 7000, cd 6000 ose, st 6000, dv4200 ose, PMC db1+s, Norstone stands, van den Hull the track speakerkabel.

renes59

#1010
Deze van Holly Cole, een jazzdame die ook aan pop doet, met een aangenaam melancholisch rustig stemgeluid.


http://www.youtube.com/watch?v=DXp81kmfvcI
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marantz 81

#1011
vanmiddag gekocht

3 muziek dvd,s

marco borsato - zien
andrea bocelli - under the desert sky
bryan adams - live at slane castel

2 cd,s

micheal jackson - dangerous
zucchero - zu&co

Vlearmoes

#1012
BoB   nu voor 20,= bij MM(Hengelo)
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Marantz 81

bryan adams - live at slane castel

deze heb ik weer weggegeven aan men neef die vondt hem wel goed , ik vondt het nogal tegenvallen zijn Live optreden  :no:

Cornelis1921

 pompom Ben al enige weken weer helemaal terug bij af. Helemaal in Genesis ('70-'77). Gaat nooit vervelen, eindeloos. Als puber verslingerd geraakt aan ELP, Yes en Genesis - in die volgorde - is nooit meer overgegaan hoewe het groostste deel van mijn collectie nu uit klassiek bestaat, doch ook daar overheerst het symfonische. Een liefhebber verliest wel zijn haren maar niet zijn smaak. Salut. Luister nu naar: "Selling England by the Pound" (Davis mix). Heb al mijn DERs vijf naar geleden overgedaan aan een kennis, die ze waarschijnlijk tot op heden niet of nauwelijks beluisterd heeft. Schade, immer Schade...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jowa

Van de week in opdracht (van de kleine  :wink:) nog wat babykleertjes gekocht bij de Hema, gelijk nog even bij de V&D gekeken voor aanbiedingen en thuis gekomen met de volgende Bluray's en CD's:

  • Elbow - Built A Rocket Boys!; heerlijke relaxte muziek
  • The American; laatste film van Anton Corbijn
  • Band of Brothers; pracht serie


Cornelis1921

 :-) Dinsdag heb ik via Amazon.de bij Nagiry.ch Genesis' 'The Lamb lies down on Broadway' (DER/nieuw) besteld. De DER-remastering naar aanleiding van recensie op Amazon.de. Is na ±10 werkdagen binnen (Prijs: €10,36 excl. P&P). Twee weken geleden 2 EMI-Gemini gekocht: Prokovief's 'Iwan de Verschrikkelijke'/Muti etc. en Mahler - 'Das Lied von der Erde' en Symfonie nr. 4. Beide gdirigeerd door de Wener Paul Kletzki - veel 'Schmalz' dus. De Prokoviefs opgenomen in de jaren '70 en Mahler tweede helft van jaren '50 - commercieel begin van het stereotijdperk. RCA exerimenteerde al zo'n vijf jaar eerder met stereofonische opname, alleen toen vormde de weergave thuis in de huiskamer de bottleneck. Stereoweergave apparaten waren toen uiterst zeldzaam en peperduur.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Janver

#1017
Vandaag maar even deze Blu-Ray gekocht, dubbel blu-ray.



Het Crossroads Festival van Eric Clapton voor zijn Crossroads kliniek in Antigua.

Ik was er wel benieuwd naar. Niet 100% mijn smaak maar wel 100% echte artiesten. Vele artiesten ken ik niet, maar het is al een goede en aangename kennismaking.

Hier kan uw reclame staan!

Cornelis1921

 :yes: Eindelijk gisterenmiddag,voor een prikkie bij de Mediamarkt  in Den Haag, 'Ten' van Pearl Jam aangeschaft. Terecht wordt dit tot de moderne 'classic' albums gerekend. Nauwelijks een zwak moment met enkele klassieke songs; een topstuk! De Seattle grunge is op sterven na dood, doch niet discatable. En de stem van Pearl Jam's zanger Eddie Vedder is één van de interssanste in de rockscene. Legendarisch is hun optreden en dat van Vedder op Pink Pop toendertijd. Ten is in 1991 uitgebracht en werd zowel door de vakpers als door het publiek direct goed ontvangen. En ik begrijp nu eindelijk waarom! Steengoed dat album; melodische gitaarrock op zijn best. Weer is wat anders dan Genesis enzo... Ach, verandering van spijs doet eten. 
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Willi@m

Citaat van: Cornelis1921 op maart 21, 2011, 05:50:58
:yes: Eindelijk gisterenmiddag,voor een prikkie bij de Mediamarkt  in Den Haag, 'Ten' van Pearl Jam aangeschaft. Terecht wordt dit tot de moderne 'classic' albums gerekend. Nauwelijks een zwak moment met enkele klassieke songs; een topstuk! De Seattle grunge is op sterven na dood, doch niet discatable. En de stem van Pearl Jam's zanger Eddie Vedder is één van de interssanste in de rockscene. Legendarisch is hun optreden en dat van Vedder op Pink Pop toendertijd. Ten is in 1991 uitgebracht en werd zowel door de vakpers als door het publiek direct goed ontvangen. En ik begrijp nu eindelijk waarom! Steengoed dat album; melodische gitaarrock op zijn best. Weer is wat anders dan Genesis enzo... Ach, verandering van spijs doet eten.

Dit is wel een must have  notworthy 90's rock  HB
Marantz PM5003 - Marantz CD5003 - Rega Planar 3 - Rogers LS3A - Rel Quake MKII