Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 41 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

Filmmuziek CD van Gone in 60 seconds is ook wel goed ,men neef heeft die  byebye

koale

Vandaag de dvd incl. dubbelcd URK van de Nits binnen gekregen. Helemaal te gek en ook een hele goeie opname van de cd's. notworthy pompom notworthy

Shepherd Moon

- Twilight BR (gezien en echt goedgekeurd, zalige alternatieve vampierenfilm, eens iets leuk anders)
- Der Untergang Br (Topper die ik meermaals op DVD had gezien, ben benieuwd naar verschil nu :) )
- Beetlejuice BR (weer een klassieker van Tim Burton)
- The Golden Compas BR (nog een nieuwtje, ben benieuwd...)

Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

Taxus7

http://www.bol.com/nl/p/dvd/porcupine-tree-anesthetize/1002004008139766/index.html

De beste dvd opname die ik ooit heb meegemaakt. Het geluid is waanzinnig goed en van de muziek moet je houden en dat doe ik  :yes:

Marantz 81

Citaat van: koale op augustus 18, 2010, 18:21:19
Vandaag de dvd incl. dubbelcd URK van de Nits binnen gekregen. Helemaal te gek en ook een hele goeie opname van de cd's. notworthy pompom notworthy


de CD klinkt er goed ja  notworthy  en ook hele mooie muziek toen ik nog een klein ventje was :-D zat ik bij men pa op de bank deze cd te luisteren  byebye

Stadium III

Citaat van: Shepherd Moon op augustus 18, 2010, 23:44:14
- Twilight BR (gezien en echt goedgekeurd, zalige alternatieve vampierenfilm, eens iets leuk anders)
- Der Untergang Br (Topper die ik meermaals op DVD had gezien, ben benieuwd naar verschil nu :) )
- Beetlejuice BR (weer een klassieker van Tim Burton)
- The Golden Compas BR (nog een nieuwtje, ben benieuwd...)

Weer een leuk lijstje
Ik ben nu wat meer films van Tim Burton aan het bekijken en allemaal toppers ( vooral BATMAN )
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Citaat van: Taxus7 op augustus 19, 2010, 14:33:22
http://www.bol.com/nl/p/dvd/porcupine-tree-anesthetize/1002004008139766/index.html

De beste dvd opname die ik ooit heb meegemaakt. Het geluid is waanzinnig goed en van de muziek moet je houden en dat doe ik  :yes:

stupid

Moet hem ook maar eens op BD gaan kopen denk ik, ik heb nu de DVD9 DL versie. redface
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

gisterenavond gekocht bij Free Record shop

George michel -  Faith

Tina turner - Tina

koale

#758
Citaat van: Marantz 81 op augustus 20, 2010, 17:01:21

de CD klinkt er goed ja  notworthy  en ook hele mooie muziek toen ik nog een klein ventje was :-D zat ik bij men pa op de bank deze cd te luisteren  byebye
Ik heb de dvd Urk inmiddels al een paar keer bekeken. In één woord geweldig. Een schitterend nummer van deze dvd vind ik onder andere 'cabins', het plezier dat ze hebben spat er vanaf.  pompom pompom  pompom  Maar ook de andere nummers zijn steengoed.  :yes:  :yes:  byebye

xander32

De kast zal voor eind augustus 2010 vol he  :-D.

Sander.
Citaat van: Stadium III op augustus 21, 2010, 08:44:47
Weer een leuk lijstje
Ik ben nu wat meer films van Tim Burton aan het bekijken en allemaal toppers ( vooral BATMAN )

Whisper.nl

Deze gisteren per post onvangen.
Vanochtend zitten luisteren.
Mijn haren gingen rechtovereind staan van plezier.
Auw wat mooi om naar te luisteren.
m.n. lied no. 14 ben ik helemaal weg van.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

ValentinoA

Stereo: Marantz PM 7003 / Marantz CD 5003 / Rega DAC / Logitech Squeezebox Touch / Technics SL-D202
Surround: Panasonic TX-L47FT60 / Marantz SR 7007 / Marantz DV 4003 / Panasonic BD-80 / Sony PS3 / Nintendo Wii

xander32

#762
* Amused To Death


* Triggerfinger


* Tina Live



Van de week weer wat te luisteren.


Sander.

koale

Die eerste, Roger Waters met Amused to Death, wow.  notworthy notworthy notworthy

ValentinoA

paar Donnie Yen films:
Kill Zone (niks met de game te maken)
Flash Point
Drigon Tiger Gate
Stereo: Marantz PM 7003 / Marantz CD 5003 / Rega DAC / Logitech Squeezebox Touch / Technics SL-D202
Surround: Panasonic TX-L47FT60 / Marantz SR 7007 / Marantz DV 4003 / Panasonic BD-80 / Sony PS3 / Nintendo Wii