Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: RoGEK op maart 24, 2013, 16:48:19
na gisteren kan ik er me meerdere voorstellen.

Direstraits - Brothers in Arms SACD, Suzanne Vega of wellicht nog wat anders wat gisteren langs is gekomen...
Anoouk Live @ Toomler !  :yes:


:-D


Nee, en ook geen 3 J's of Jantje Shit. Maar een SACD van ... De overigen staan op mijn wishlist bij WowHD.

Paul

Geef het op jij hebt gewonnen.  :roll: :evil: :wink: pompom clown1  Ga niet op je 5 december wenslijstje kijken.  8-)
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

xander32

Citaat van: Paul op maart 24, 2013, 17:01:03
Geef het op jij hebt gewonnen.  :roll: :evil: :wink: pompom clown1  Ga niet op je 5 december wenslijstje kijken.  8-)
Die is nu al goed voor over de €300,- ...

jowa

Twee cd's van Jennifer Warnes op "24 karat gold edition compact disc"  pompom
- Famous blue raincoat
- The Hunter

na een verder teleurstellend bezoek aan de café Engels show in Rotterdam

bramdg

 :yes:quote author=jowa link=topic=783.msg191057#msg191057 date=1364157862]
Twee cd's van Jennifer Warnes op "24 karat gold edition compact disc"  pompom
- Famous blue raincoat
- The Hunter

na een verder teleurstellend bezoek aan de café Engels show in Rotterdam
[/quote]

The Hunter ......... erg mooie cd en heerlijke sound  :yes:  :yes:

Somewhere, somebody !  :kwijl:

zal genieten worden ...... en dan nog eens in 24 K  :-o

Happy listening
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Cornelis1921

#2930
Sta zo goed als droog, op de CD (Shostakovich- Piano Trios/ Stockholm Arts Trio/ Naxos, ©1993), die ik van John gekregen heb en de twee CDs, die bij de BBC Music (March & April issues) meegeleverd worden. Voor de rest heb ik nu tijd over om mij 'oude' aanwinsten (vooral Bruckner en Mahler box-sets e.d.) eens goed te beluisteren. Vooral die laatsten zorgden voor het gat in mijn begroting. Loop nu redelijk snel in. Heb i.i.g. de rekeningen van de afgelopen maand kunnen betalen. Alleen het Eigen Risico Zorgkosten 2013 (€171,14 t/m januari 2013 [insuline e.d.]) wordt een probleem dat met zorgverzekeraar Zorg & Zekerheid opgelost dient te worden (vervaldatum 17/04/2012). Gewoon een even een pas op de plaats maken. In mei heb ik weer wat ruimte.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Citaat van: Cornelis1921 op maart 25, 2013, 03:52:33
Sta zo goed als droog, op de CD (Shostakovich- Piano Trios/ Stockholm Arts Trio/ Naxos, ©1993), die ik van John gekregen heb en de twee CDs, die bij de BBC Music (March & April issues) meegeleverd worden. Voor de rest heb ik nu tijd over om mij 'oude' aanwinsten (vooral Bruckner en Mahler box-sets e.d.) eens goed te beluisteren. Vooral die laatsten zorgden voor het gat in mijn begroting. Loop nu redelijk snel in. Ik heb i.i.g. de rekeningen van de afgelopen maand kunnen betalen. Alleen het Eigen Risico Zorgkosten 2013 (€171,14 t/m januari 2013 [insuline e.d.]) wordt een probleem dat met zorgverzekeraar Zorg & Zekerheid opgelost dient te worden (vervaldatum 17/04/2012). Gewoon een even een pas op de plaats maken. In mei heb ik weer wat ruimte.
Een pas op de plaats maken hoeft geen straf te zijn; het geeft ook een zekere mate van rust om de zaken eens goed te contempleren. :yes:
I.i.g. jullie medeforumleden, dank voor het begrip en de steun notworthy, het waren drie gekke maanden die december, januari en februari. Een schoolvoorbeeld van hoe iemand zijn hoofd kan verliezen. Maargoed ik ben nu op de goede weg terug. :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79


Exxar

Nieuwste aanwinst:



Voor 15euro tegengekomen, en die kon ik dus niet laten liggen.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WilliamB

Net besteld via MP de SACD Diana Krall - The Girl in the Other Room.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marantz 81

Citaat van: Marantz 81 op maart 23, 2013, 00:02:39
CD,s  :yes:

Andrea Bocelli - Passione

Lana Del Rey - born to die

Whitney Houston -whitney houston

Keb mo - suitcase

DVD :

Dire Straits - On the night

Vanmiddag binnen weer genieten  pompom

Zoldar

Citaat van: wbrands op maart 28, 2013, 22:51:08
Net besteld via MP de SACD Diana Krall - The Girl in the Other Room.

Niiiccee!
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

pietjepc

Howlin' wolf - The London sessions with...

John Lee Hooker - The healer :mrgreen:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

cz79

John Lee Hooker is een heerlijke CD en nog eens mooi opgenomen ook pompom