Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

mars

Citaat van: Maurice op maart 16, 2008, 20:56:39
Tja, Marco's grote liefde heeft nu ook zijn weg in mijn huis gevonden...

Dream Theather ~ Systematic Chaos

We hebben de VAD show er gek mee gemaakt (standhouders baalden, bezoekers genoten want eindelijk eens een ander geluid dan tingeltangel). Bevat het nummer Repentance, waarmee ik menig set over de zeik heb horen gaan (laatste was een Rega set met losse pre en dubbele eindbak op Xanadu's, Xanadu was geweldig, maar de Rega's schoten te kort). Maar ook sets van +20.000 euro over de rode horen gaan.

@Marco: wat ik bij jou hoorde was inderdaad geen portruis bij dat extreem diepe stuk, mijn gesloten sub geeft het ook zo weer!




oi

yep bij dat hele lage stuk, doen mijn schopjes ( die 29hz halen :yes:) ook heel erg BROOOOOOOOEM, gaaf is dat he HB ,

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Citaat van: Maurice op maart 16, 2008, 20:56:39
Tja, Marco's grote liefde heeft nu ook zijn weg in mijn huis gevonden...

Dream Theather ~ Systematic Chaos

We hebben de VAD show er gek mee gemaakt (standhouders baalden, bezoekers genoten want eindelijk eens een ander geluid dan tingeltangel). Bevat het nummer Repentance, waarmee ik menig set over de zeik heb horen gaan (laatste was een Rega set met losse pre en dubbele eindbak op Xanadu's, Xanadu was geweldig, maar de Rega's schoten te kort). Maar ook sets van +20.000 euro over de rode horen gaan.

@Marco: wat ik bij jou hoorde was inderdaad geen portruis bij dat extreem diepe stuk, mijn gesloten sub geeft het ook zo weer!



lol  :lol:

idd het nr Repentance  bij 09m20s breekt de hel los  :yes: HB ,ik heb ook wat systemen gehoord die bij dat fragment flink over de zeik gingen  byebye
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Bassie

HAARP van Muse. CD+DVD van concert in Londen afgelopen jaar in het Wembley stadion. Erg indrukwekkende visuals/lichtshow. Veel mooier dan wat ik op Lowlands 2006, Pinkpop 2007 en in de Brabanthallen heb gezien. En het blijft indrukwekkend wat zij met z'n drieen voor sound neerzetten.

Bas
PM-11S1 / SA-11S1 / ST-15S1 / KEF Reference Three-Two

Paul

Citaat van: Marco op maart 17, 2008, 17:06:02
lol  :lol:

idd het nr Repentance  bij 09m20s breekt de hel los  :yes: HB ,ik heb ook wat systemen gehoord die bij dat fragment flink over de zeik gingen  byebye
Ik ga van de week dit nummer op de rotel/sm7 loslaten.
Mijn buurvrouw is 74 en hoort toch weinig.  :-D :schater:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op maart 17, 2008, 21:45:56
Ik ga van de week dit nummer op de rotel/sm7 loslaten.
Mijn buurvrouw is 74 en hoort toch weinig.  :-D :schater:

Bron Wikipedia:
CiteerHet nummer "Repentance"', nummer vijf van het album, is het vierde nummer in de Alcoholics Anonymous Suite, een suite van Mike Portnoy over zijn alcoholisme. Het nummer beschrijft stappen acht en negen uit het 12-stappen programma van de Anonieme Alcoholisten.

CiteerRepentance is a change of thought and action to correct a wrong and gain forgiveness from the one wronged. In religious contexts it usually refers to confession to God, ceasing sin against Him, and resolving to live according to His law. It always includes an admission of guilt, and also includes at least one of: a solemn promise or resolve not to repeat the offense; an attempt to make restitution for the wrong, or in some way to reverse the harmful effects of the wrong where possible.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Willem-A

Ik heb 5 albums van de Zweedse Sophie Zelmani aangeschaft. Prachtige muziek en schitterende fluisterzang van een al even mooie dame. Een absolute aanrader!! :yes:

MadVillain

stuk of 4 cd's van "Van Morrison"

1 was iig Avalon Sunset  8-)

Paul


Niet zelf aangeschaft maar wel op mijn verjaardag gekregen. pompom

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mars

 stupid

oi oi goede smaak, hebben jouw vrienden :wink:

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

robbie

zo te zien ben ik ongeveer de enige die geen idee heeft waar dit over gaat :schater:...wat maakt dreamtheater zo fantastisch?  :?


Paul

Citaat van: mars op april 17, 2008, 19:51:16
stupid

oi oi goede smaak, hebben jouw vrienden :wink:

grtz mars



Deze kreeg ik ook nog 4 cd,s totaal.

Alleen jammer dat veel cd,s op 3/4 kwart gedeelte blijven hangen. nopompom frusty
Zal wel aan het loopwerk van de Denon liggen.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

MadVillain

Complete set van Wicked Jazz Sounds 1 t/m 4

Ronny Jordan - Off the record
Ronny Jordan - At Last

1 van de 2 was op het Blue note label. Veel releases van hun hebben een erg goede geluidskwaliteit...


Paul

Citaat van: robbie op april 17, 2008, 20:24:04
zo te zien ben ik ongeveer de enige die geen idee heeft waar dit over gaat :schater:...wat maakt dreamtheater zo fantastisch?  :?


Misschien dat je hier wat aan hebt:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dream_Theater
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: robbie op april 17, 2008, 20:24:04
zo te zien ben ik ongeveer de enige die geen idee heeft waar dit over gaat :schater:...wat maakt dreamtheater zo fantastisch?  :?


Tja, geen idee ;)
Waarom vinden zoveel mensen Pink Floyd of Frans Bauer fantastisch?
DT is wel erg knappe muziek, alleen soms wel erg veel gefiedel of technisch.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Zojuist de nieuwste Ayreon aangeschaft, namelijk 01011001



CiteerBiography   by Steve Huey

The progressive metal outfit Ayreon is essentially just Dutch multi-instrumentalist and songwriter Arjen Anthony Lucassen (formerly of the more mainstream metal band Vengeance), plus a revolving-door cast of collaborators and guest musicians that changes from project to project. Ayreon albums are usually large-scale concept epics and sometimes rock operas, in the latter case featuring a different vocalist for each character. Lucassen formed Ayreon in 1994 and released its first album, The Final Experiment, the following year. The more ethereal Actual Fantasy followed in 1996, and from there Ayreon only got more elaborate. 1998's Into the Electric Castle was a campy, sci-fi concept work spanning two discs and featuring guests like ex-Marillion singer Fish and the Gathering's Anneke van Giersbergen. Next up was Universal Migrator, another double-disc set whose volumes were issued separately under the subtitles Part I: The Dream Sequencer and Part II: Flight of the Migrator. These featured even more guest appearances, most notably Tiamat's Johan Edlund and Iron Maiden's Bruce Dickinson, plus current and former members of Gamma Ray, Primal Fear, Helloween, Stratovarius, and Symphony X; musicians included Rocket Scientist's Erik Norlander and ex-Gorefest drummer Ed Warby.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude