Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

cz79

Heerlijke albums die van Angus and Julia Stone, ik heb pas ook 'Down the Way' gekocht, ik moets alleen even wennen aan haar stem, maar zodra gewend echt heerlijk.
Paul Simon is een klassieker en een must-have (imo) pompom pompom pompom

xander32

Citaat van: Janver op augustus 12, 2012, 10:09:08
Maar even in de aanbieding gescoord bij Bol.com: broer en zus Stone. A book like this staat wel op Spotify, maar de andere Down the Way is niet op Spotify beschikbaar.





De volgende cd nog gekocht, met o.a. Als excuus dat ik dan geen verzendkosten heb bij Bol.


Hier ook betreffende albums in het bezit; 3 x een juweeltje :yes:.

cz79

Ik vindt persoonlijk 'down the way' wel echt heel erg veel beter dan die andere (a book like this)

Janver

Dat is mooi, ik vind A Book Like This al goed, dus dan kan het nog beter worden!
Hier kan uw reclame staan!

Paul

Citaat van: Janver op augustus 12, 2012, 10:09:08

Staat ook nog op mijn lijstje maar steeds komt het er niet van.  :oops:
In Arnhem heb je een "klein" winkeltje met veel keus  pompom verkopen ook online met aanbiedingen en daar koop ik regelmatig.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Gelijk de knoop doorgehakt en besteld bij Kroese-online



En de cd welke ik ooit vroeger, lang geleden ooit op vinyl heb aangeschaft



Als het goed is word ik binnen 2 a 3 dagen verblijd door een een jonge dame van TNT post.

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

#2376
 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Beste slag, Paul. Paolo Simonis staat ook op mijn verlanglijstje.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Janver

Citaat van: Paul op augustus 12, 2012, 14:40:10
Staat ook nog op mijn lijstje maar steeds komt het er niet van.  :oops:
In Arnhem heb je een "klein" winkeltje met veel keus  pompom verkopen ook online met aanbiedingen en daar koop ik regelmatig.

Dat is een scherpe prijs voor Paul Simon voor Nederlandse begrippen. Zeker ook wel relaxed dat je fysiek kunt ophalen! Goede cd winkels zijn schaars geworden.

Binnenkort hier even bestellen, want hele scherpe prijzen voor bepaalde cd's. Ik zou bijna zeggen: bol.com, eat your heart out!
Hier kan uw reclame staan!

cz79

FRS heeft Paul Simon - Graceland liggen voor 4,99 euro

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op augustus 12, 2012, 20:04:33
FRS heeft Paul Simon - Graceland liggen voor 4,99 euro
@Chris, notworthy byebye, Cor. Ga morgen direct even langs.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Janver

Ik wilde toch de 25th anniversary ed. Hebben...zal wel een tick zijn.
Hier kan uw reclame staan!

cz79

Ik weet natuurlijk niet of ze hem bij dat filiaal fysiek hebben liggen, maar hier wel

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op augustus 12, 2012, 20:26:59
Ik weet natuurlijk niet of ze hem bij dat filiaal fysiek hebben liggen, maar hier wel
Ik zie morgen wel Chris. I.i.g. bedankt.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79


cz79

Aangenaam Klassiek 2011 hello

En dan gaat ht eigenlijk puur om de CD van Lavinia Meijer (speelt Philip Glass op harp), deze CD heb ik ooit een keer gehoord bij mij thuis toen Janver bij me was, en die klonk echt heel erg mooi.