Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 39 gasten bekijken dit topic.

cz79


Cornelis1921

 :-) :-) :-) :-) :-) Afgelopen donderdag gekocht bij Plato/Leiden (2 voor 10 euro):
- Mahler/Schönberg: Lieder/Kammersymphonie Nr.2/ Gerharer/Huber/Hyperion Ensemble op Arte Nova uit 2002.
- Satie: Early Pianoworks/ Reinbert de Leeuw (een oude Philipsopname (1972?) nu uitgebracht in de DECCA ELOQUENCE-serie van Universal).
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Citaat van: lo op maart 16, 2012, 18:48:29
Ah, zit ik ook nog in die club?? :-P

Nog gefeliciteerd met je ega Lo.

Ze lezen er over heen Lo.   HLP

Natuurlijk ben je welkom  :mrgreen:

Groet Whisper.  byebye

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

ik had ook al een 'natuurlijk' gereageerd, Lo hoort ook bij de vaste club toch :-D

lo

Citaat van: cz79 op maart 17, 2012, 17:15:43
ik had ook al een 'natuurlijk' gereageerd, Lo hoort ook bij de vaste club toch :-D

Maar daar heeft Hans weer overheen gelezen denk ik 8-)

Citaat van: Whisper.nl op maart 17, 2012, 16:34:26
Nog gefeliciteerd met je ega Lo.

Ze lezen er over heen Lo.   HLP

Natuurlijk ben je welkom  :mrgreen:

Groet Whisper.  byebye



Thx notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79


Audiotic

Citaat van: Zoldar op maart 17, 2012, 10:24:25
Lekker bezig mannen met hoge resolutie en audiofiele persingen. Enjoy!

Ben nog steeds benieuwd naar de SACD versie van WYWH. De vinyl remaster is al mooier dan ik ooit heb gehoord.
Had deze een tijdje geleden gereviewed. De meerkanaals versie is niet helemaal mijn ding, maar de 2 kanaals mix is... GEWELDIG!
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

cz79

Vivaldi - The Four Seasons (Fabio Biondi - Europa Galante)

lekker tempo en de allerbeste uitvoering die ik tot nu toe gehoord heb, ik vindt de uitvoering van Janine Jansen ook echt geweldig (lekker intiem) maar dit is echt van een andere orde hello

joep

Citaat van: cz79 op maart 17, 2012, 18:59:07
Vivaldi - The Four Seasons (Fabio Biondi - Europa Galante)

lekker tempo en de allerbeste uitvoering die ik tot nu toe gehoord heb, ik vindt de uitvoering van Janine Jansen ook echt geweldig (lekker intiem) maar dit is echt van een andere orde hello

Mijn idee Vivaldi Rocks!

cz79

En deze uitvoering is niets rustigs aan, opzwepend tempo en grote dynamiek :kwijl:

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op maart 17, 2012, 18:59:07
Vivaldi - The Four Seasons (Fabio Biondi - Europa Galante)

lekker tempo en de allerbeste uitvoering die ik tot nu toe gehoord heb, ik vindt de uitvoering van Janine Jansen ook echt geweldig (lekker intiem) maar dit is echt van een andere orde hello
:yes: Ikke ook hebbe, hebbe hebbe! Oftewel, goede aanbeveling Chris. Koop hem ook op termijn.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Ik heb hem via MP bij een zaak in Soest (verkoper heet 1685), deze heeft bijvoorbeeld ook de hele box (6cd) van Beethoven de Symphonies & Ouvertures / Van Immerseel, geweldige opname en hele mooie prijs.
Geen tweedehands, alles is nieuw gesealed en mooie prijzen, de CD van Vivaldi was iets van 10 euro ofzo, dus goede spullen voor een mooie prijs

Cornelis1921

#1977
 :yes: Als ik jou was Chris, zou ik die Beethoven/ Van Immerseel-box onmiddellijk kopen: grote klasse! Al kan ik niet in jouw portemonnaie kijken, maar wat Jos Van Immerseel op authentiek deed met Beethoven was toendertijd is net zo bijzonder als Frans Brüggen deed met Orkest van de Achtiende Eeuw: volslagen uniek. Zulke uitvoeringen raken binnenkort weer uit de mode; dan is het weer "modern" of hybride wat de klok slaat.
P.S. Ik heb echter geen van beide boxen. Ook Harnoncourt met het Concertgebouw Orkest is een aanrader.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Die box heb ik ook al een tijdje geleden bij hem gekocht  pompom
Echt een aanrader zoals je zegt!



Gisteren trouwens nog een SACD besteld: Liszt: Sonata and Etudes (George-Emmanuel Lazaridis- LINN Records) hello

Cornelis1921

 :yes: :yes: :yes: De complete pianoconcerten van Mozart met  Van Immerseel op fortepiano en zijn Anima Eterna in de begeleiding is ook heel goed. Heb toendertijd echter de laatste box van distributeur Codaex gekocht, maar mocht je hem nog ergens tegenkomen, schroom dan niet, want deze uitvoeringen zijn beslist de moeite van het aanschaffen waard.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *