Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 41 gasten bekijken dit topic.

made72


Cornelis1921

 :-) :-) :-) :-) :-) In de bestelling: Squire/Sherwood-'Conspiracy'; Mahler 3 en 7/Boulez(DGG)-Mahler/Boulez-cyclus dan compleet; Anthony Phillips-'The Geese and the Ghost'; Bruckner 9/Tintner(Naxos)-ook deze cyclus dan compleet; 'Lobgesang' van Mendelssohn/Masur(apex); 'Please, don't touch'/Steve Hackett; Mahler 1/Kubelik(Audite cat. 2010) en nog wat van Vaughan Williams (Helios en EMI), dat laatste bij de vakhandel, de rest bij Amazon.de. Elbow's 'Built a Rocket Boys' is uitgesteld wegens budget overschrijding. Want er is al het een en ander binnen, zoals 'Cantique': muziek van Pärt en 'Lobgesang':Mendelssohn/BPO/Litton(BIS), Mahler 8/Boulez(DGG) en Mozart-Requiem/AAM/Hogwood(Decca). Alleen de Mendelssohn was full-price, de rest minder dan een tientje: voordelig geshopt. Ook Amazon is i.v. niet duur, doch het telt wel lekker op. Vacantiegeld is uitgegeven en wel besteed. Nu nog de versterker naar HAL2001 (het wachten is op de SoZa-Leiden).
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Eip

Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

Mexicaanse Hond

Citaat van: Cornelis1921 op mei 22, 2011, 08:01:00
Nu nog de versterker naar HAL2001.
Bekend uit de film 9000: A Space Odyssey?  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Willi@m

Marantz PM5003 - Marantz CD5003 - Rega Planar 3 - Rogers LS3A - Rel Quake MKII

made72

Het is inderdaad een lekker cd-tje. Opname kwaliteit niet je van het, maar de muziek is iig goed. :wink:

Cornelis1921

 pompom
Citaat van: Cornelis1921 op mei 22, 2011, 08:01:00
:-) :-) :-) :-) :-) In de bestelling: Squire/Sherwood-'Conspiracy'; Mahler 3 en 7/Boulez(DGG)-Mahler/Boulez-cyclus dan compleet; Anthony Phillips-'The Geese and the Ghost'; Bruckner 9/Tintner(Naxos)-ook deze cyclus dan compleet; 'Lobgesang' van Mendelssohn/Masur(apex); 'Please, don't touch'/Steve Hackett; Mahler 1/Kubelik(Audite cat. 2010) en nog wat van Vaughan Williams (Helios en EMI), dat laatste bij de vakhandel, de rest bij Amazon.de. Elbow's 'Built a Rocket Boys' is uitgesteld wegens budget overschrijding. Want er is al het een en ander binnen, zoals 'Cantique': muziek van Pärt en 'Lobgesang':Mendelssohn/BPO/Litton(BIS), Mahler 8/Boulez(DGG) en Mozart-Requiem/AAM/Hogwood(Decca). Alleen de Mendelssohn was full-price, de rest minder dan een tientje: voordelig geshopt. Ook Amazon is i.v. niet duur, doch het telt wel lekker op. Vacantiegeld is uitgegeven en wel besteed. Nu nog de versterker naar HAL2001 (het wachten is op de SoZa-Leiden).
Alles is binnen: 'Conspiracy' voor de derde x aan het beluisteren, een dijk van een plaat!!! Had 'em al een keer in mijn bezit, maar een 1 of ander virus deed 'em weer verkopen, zonde, eeuwig zonde! Edoch... Van een verlaat verjaardagscadeautje ga ik Elbow kopen, niet 'Built a rocket, boys!' maar zijn voorganger, die moet nog beter zijn.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Men dank aan John.  :yes:

Janis Ian  notworthy

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

pietjepc

Citaat van: lo op mei 26, 2011, 22:23:03
Die moet ik weer eens komen beluisteren :yes:
Zit hier iemand tegen een hif-shotje aan? :wink:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Whisper.nl

Citaat van: lo op mei 26, 2011, 22:23:03
Die moet ik weer eens komen beluisteren :yes:

Je zult je verbazen LO.

Ik wist niet wat ik hoorde toen ik deze in de CD speler liet afspelen.

Tot in tranen geroerd zo mooi klinkt dat.  HB

Hier laat die FTM echt horen wat ie kan.  notworthy

Groet Whisper.



De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

xander32

Nils Lofgren - Acoustic Live




Eddie Vedder - Into the Wild



Paul Simon - So Beautiful Or So What



Sander.

joep

Hoe is Pail Simon? Heb hem als LP in bestelling staan.

xander32

#1093
Erg fraai, zowel betreft de arrangementen als de productie.
Ik heb nog steeds Graceland niet(staat al erg lang op m`n whislist) maar zag zojuist dat deze weer in productie gaat hello (release september 2011).

Sander.
Citaat van: joep op mei 28, 2011, 13:57:37
Hoe is Pail Simon? Heb hem als LP in bestelling staan.

Totofan

Vandaag weer eens vier cd's en een Blu Ray aangeschaft

Journey -Ecl1ps5
Williams/Friestedt (Williams is de zanger van Toto)
Ac/dc - Let there be rock
Ac/dc - Live at the River Plate een geweldig concert HB HB HB HB HB (Blu Ray)
Saxon - Destiny

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next