Doelen hifi lente show 2009 -- Rotterdam

Gestart door HiFi gek, januari 17, 2009, 13:37:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HiFi gek

Eindelijk is de Doelen hifi lente show weer terug in 2009 , op de oude bekende lokatie in de Doelen Rotterdam .

28 + 29 maart 2009           entré is 12.50 euro    ,   en is voor beide dagen geldig .

Er komen 23 importeurs naar toe    ,   er worden diverse interesante lezingen gehouden ook ,,  er zijn ook live optredens gratis te bezoeken in de concertzaal van de Doelen .

Kijk op de officiele site voor info


www. dedoelenlentehifishow.nl



Groeten  EDWIN  B

HiFi gek

Inmiddels is het bijna zo ver voor de hifi show .

In het weekend van 28 + 29 maart is de DOELEN hifi show Rotterdam .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Net om de hoek bij     DE DOELEN    is nog een andere bekende hifi show in hetzelfde weekend op 28 + 29 maart , deze is zelfs gratis toegangkelijk .

Deze hifi show heet   :  PLUIMGRAAF HIFI SHOW 2009       in grand café  ENGELS .

Het adres is    :   Grand Café Engels
                        Stationsplein 45
                        Rotterdam

                         Tijd :  10:00 - 17:00  uur


----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hier de link naar de officiele site            http://www.dedoelenlentehifishow.nl/index.html





Hier een link naar de PLUIMGRAAF hifi show 2009

http://www.hifi.nl/nieuws/40441/Pluimgraaff_show_in_Cafe_Engels.html





Groeten  EDWIN  B

HiFi gek

Wie gaat er naar de hifi show toe  ?

Of nog beter , wie gaat er naar beide hifi shows ?




Ik ga in elk geval naar beide shows , op 3 minuten lopen van elkaar verwijderd .




Groeten  EDWIN  B

cheese

klinkt leuk moet alleen thuis even kijken....mijn dochter is dan jarig...
gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

thom

ik ga denk wel kijken, iig bij de pluimgraaff show van moon, maar ook bijna zeker wel bij de doelen, ga denk met een vriend van me. moeten we effe iets herkenbaars aantrekken zien we elkaar mischien nogwel.

pg


HiFi gek

Citaat van: thom op maart 14, 2009, 17:48:27
ik ga denk wel kijken, iig bij de pluimgraaff show van moon, maar ook bijna zeker wel bij de doelen, ga denk met een vriend van me. moeten we effe iets herkenbaars aantrekken zien we elkaar mischien nogwel.

THOM

Dat iets herkenbaars aantrekken wordt voor mij moeilijk , dan moet je toch echt kleding hebben met een Marantz logo erin .
Laat ik dat nou niet hebben .
Maar een ander idee om jezelf herkenbaar te maken is het meenemen van een plastic draagtasje met het Marantz logo , die draagtasjes die de importeur uitdeeld op hifi shows bedoel ik .
Die moeten bij een ieder bekent zijn lijkt mij .


MISSCHIEN DAT IEMAND ANDERE IEDEEËN HEEFT OM JE BEKENT TE MAKEN , MELDEN DAN A.U.B.



Groeten  EDWIN  B

Lapti

wat dacht je van je 06 nummer aan elkaar geven en dan ergens bij een stand afspreken  :wink:
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

thom

Citaat van: HiFi gek op maart 14, 2009, 19:20:40
THOM

Dat iets herkenbaars aantrekken wordt voor mij moeilijk , dan moet je toch echt kleding hebben met een Marantz logo erin .
Laat ik dat nou niet hebben .
Maar een ander idee om jezelf herkenbaar te maken is het meenemen van een plastic draagtasje met het Marantz logo , die draagtasjes die de importeur uitdeeld op hifi shows bedoel ik .
Die moeten bij een ieder bekent zijn lijkt mij .


MISSCHIEN DAT IEMAND ANDERE IEDEEËN HEEFT OM JE BEKENT TE MAKEN , MELDEN DAN A.U.B.







Groeten  EDWIN  B

als je nu een rose cowboy hoed opzet herken ik je wel :-D :-P

nee we kijken nohwel even ik denk dat ik een tasje van speaker en co meeneem ofzo daar zal niemand anders mee lopen denk.
maar moet zowieso nog kijken hoelaat ik ga enzo

HiFi gek

Dan neem ik mijn boxen mee onder mijn armen , dan zal ik vast en zeker wel opvallen  :-o

Groeten  EDWIN  B

thom

Citaat van: HiFi gek op maart 15, 2009, 20:22:48
Dan neem ik mijn boxen mee onder mijn armen , dan zal ik vast en zeker wel opvallen  :-o

Groeten  EDWIN  B
jha mischien zie ik dat wel jha  :-D :-D :roll:

Stadium III

Citaat van: HiFi gek op maart 15, 2009, 20:22:48
Dan neem ik mijn boxen mee onder mijn armen , dan zal ik vast en zeker wel opvallen  :-o

Groeten  EDWIN  B
Dan gaan ze vragen om een demo !!!
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

HiFi gek

Citaat van: Stadium III op maart 16, 2009, 09:38:18
Dan gaan ze vragen om een demo !!!



Kan geregeld worden , maar dan wel bij mij thuis .


Groeten  EDWIN  B

cheese

dan ga ik mijn best doen om ook te komen.....kijken hoe mooi het bij jou klinkt.


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

scanspeakman

ik probeer ook zeker te gaan. weet nog niet welke dag.

Scanspeakman