M&G Bij Steef

Gestart door Steef, januari 06, 2022, 11:56:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steef

Heel jaloers heb ik een aantal meet & greet verhalen gelezen in dit forum.
Ik zag ook dat de laatste al weer van een tijdje geleden is. Vandaar dit bericht.
Eigenlijk ben ik op zoek naar mede 'forummers'  :lol: Die zin hebben om eens een avondje mijn 'set-up' willen ervaren en vooral ideeën en commentaren willen delen. ik ken niemand in mijn naaste omgeving die uit zijn dak gaat van sensationeel home theater geluid en/of high-end audio (beetje high-end) . En daarnaast ook zelf daar een hobby in heeft.
Kortom heeft iemand zin in een avondje op de bank met gespitste oren  :yes:   
In postcode gebied 5125 ? Stuur me een PB , dan plannen we iets en stuur ik mijn vrouw en dochter die avond ergens naar toe wat niet ge-lock-downed is. :-D
Steef
Uit 1965

pameijer

Leuk idee! Voor mij als Groninger is het te ver weg maar je hebt gelijk: tijd weer voor een M&G. Wel veilig natuurlijk in deze tijd  :-D
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

lo

Leuk initiatief Steef!
Op welke termijn zou je zoiets willen organiseren?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Thuis wedstrijd count me in
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4