Plopjes met DD true en DTS master

Gestart door Stadium III, januari 28, 2009, 20:51:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

#15
Citaat van: Vlearmoes op februari 15, 2009, 09:08:48
Hier versie 33

Ik zal een software upgrade overwegen    maar nu nergens problemen mee

Ik zal vandaag ook eens kijken, maar ik ben van mening dat als het goed draait (bij mij iig) mooi laten voor wat het is!!


Versie 38 hier. Had ik wel verwacht hij is net nieuw :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

dmeerpa

Zelf heb ik er nog geen last van gehad. Ik had het wel al gelezen voordat ik mijn BluRay speler had. Ik heb wel één film gehad waar ik het dacht te horen.

Ik had ook al gelezen dat nieuwere firmware upgrades het probleem verhelpen, maar vaak andere problemen opleverden.

Ik wacht nog af, en heb ik hier toch last van, laat ik de firmware upgrade uitvoeren als ik op reis ben, om hem niet te moeten missen want alles (TV, Radio, CD, DVD, ...) gaat via de receiver ook het beeldsignaal...
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

djusty

ook hier versie 33 en eigenlijk ook geen last tot nu toe

if it ain't broke don't fix it is mijn motto  :wink:

dmeerpa

Sinds ik mijn stand alone BluRay speler heb, heb ik nu ook die plopjes.
Ik vertrek over 2 weken voor 2 weken op reis, ik overweeg om hem in die periode te laten upgraden.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Stadium III

Ik zou het wel doen

Volgens mij is er al versie V39
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Vlearmoes

Citaat van: Stadium III op april 27, 2009, 20:15:21
Ik zou het wel doen

Volgens mij is er al versie V39


Oei   dan loop ik ook achter  :|    maar hier nog geen enkel probleem  :roll:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

dmeerpa

Ik heb enkel last als ik DD true en DTS master stream. Iets wat de PS3 niet kon, en ik ook geen last van had bij BluRay. Nu met mijn Pioneer BluRay speler merk ik het wel op.
Vandaag mailke retour gekregen van mijn audioboer, normaal is de receiver na 10 dagen terug beschikbaar. Dus ik zou die tijdig terug moeten hebben.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Stadium III

Hier was ie ook snel terug

Ik zou wel voor een update gaan ben blij dat ik geen plopjes meer heb
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

dmeerpa

Ze hebben woord gehouden. De receiver is terug, net alles terug aangesloten, van de gelegenheid gebruik gemaakt om de DV7001 via 5.1 analoge interlinks aan te sluiten. Nu kan ik meerkanaals sacd's beluisteren als ik die ooit bemachtig. Nu bezig met de auto setup, daarna alle instellingen met een db meter corrigeren.

Na het aansluiten had ik wel de indruk dat de set stiller klonk, Cd's klonken ook iets anders bij Pure en source direct ten opzichte van vroeger, benieuwd of dit zo blijft na de autosetup.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25