De e-mailtemplate "notification_reply_once" kon niet gevonden worden.

Gestart door dmeerpa, november 09, 2010, 19:58:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dmeerpa

Ik merk bij het posten in een topic, dat ik een melding krijg:
Er is een fout opgetreden!
De e-mailtemplate "notification_reply_once" kon niet gevonden worden.


Ik vermoed dat de oorzaak te zoeken is in de recentelijke upgrade van de forum software versie.
Ofwel is dit een iets nieuws waarvoor de onze template nog geen ondersteuning biedt
Ofwel is dit een probleem met de vertaling van het Engels naar het Nederlands bij de huidige forum software
Ofwel is er iets misgelopen tijdens de upgrade en mankeert er één of meerdere bestanden.

Ik denk dat het bestand te vinden zou moeten zijn in Themes/default/languages/PersonalMessage.dutch.php.

Nu mocht Maurice het niet direct vinden installeer ik mij terug een test server met de forum software.
Maar als Maurice mij dan de huidige template eens kan doormailen, zou dit veel helpen.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

lo

Meerdere leden krijgen idd deze melding volgens mij. Je post wordt overigens wel volledig geplaats.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Hier idem.


Sander.
Citaat van: dmeerpa op november 09, 2010, 19:58:20
Ik merk bij het posten in een topic, dat ik een melding krijg:
Er is een fout opgetreden!
De e-mailtemplate "notification_reply_once" kon niet gevonden worden.


Ik vermoed dat de oorzaak te zoeken is in de recentelijke upgrade van de forum software versie.
Ofwel is dit een iets nieuws waarvoor de onze template nog geen ondersteuning biedt
Ofwel is dit een probleem met de vertaling van het Engels naar het Nederlands bij de huidige forum software
Ofwel is er iets misgelopen tijdens de upgrade en mankeert er één of meerdere bestanden.

Ik denk dat het bestand te vinden zou moeten zijn in Themes/default/languages/PersonalMessage.dutch.php.

Nu mocht Maurice het niet direct vinden installeer ik mij terug een test server met de forum software.
Maar als Maurice mij dan de huidige template eens kan doormailen, zou dit veel helpen.

Tigger

Ik dacht eerst dat ik ergens een instelling verkeerd had staan, maar blijkbaar hebben meerdere forumnisten hier "last" van. Ach, zal binnenkort wel weer opgelost zijn ;)
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

dmeerpa

Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

dmeerpa

Kleine test, ofwel ontstaat het wanneer iemand of de topic starter de notificatie activeert voor een TOPIC.

[edit] niet dus  violent1
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Ik heb dit inmiddels alleen in het tweak gedeelte meegemaakt....
Paul, ik ga kijken!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

test, namelijk net taalbestanden opnieuw geïnstalleerd (niet alle taalbestanden blijken reeds geupgrade te zijn)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude