UPC HD, geen beeld en geluid op NR-1501

Gestart door Royce, december 19, 2009, 08:21:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Royce

Ik heb een vreemd probleem wat hier al een keer gemeld is op een ander Marantz apparaat.

Op HDMI 1 (Blu-ray) heb ik de UPC decoder aangesloten. Op HDMI 2 (Game) heb ik mijn ASRock ION MediaPC aangesloten. De HDMI-out loopt naar mijn LG HD-ready TV.

De ASRock werkt prima, beeld en geluid. De tuner doet het ook goed. Alleen de UPC HD-decoder niet.
Geen beeld (zwart, soms groen) en geen geluid. Zet ik de TV uit, dan is er in eens geluid via de NR-1501.
Vanmorgen eens de HDMI 3 (DVD) ingang geprobeerd. Wel beeld, nog steeds geen geluid.
Wat zitten prutsen, apparaten aan en uit gezet. Hierna weer geen beeld en geluid. Ook niet meer terug gekregen.

Snap er echt niets van..

Vlearmoes

Als ik het goed begrijp gaan de signalen via reciever?

vergelijk de instellingen (van reciever) van de hdmi ingangen met ingang 2 waar je wel beeld en geluid hebt!
probeer anders de upc via hdmi2 ingang
het mooist is eigenlijk de upc decoder rechtstreeks naar tv en geluid via optisch/digitalecoax naar reciever  :yes:

succes


Theo
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Duzzan

Works as designed!

Citaat van: Vlearmoes op december 19, 2009, 09:15:57

het mooist is eigenlijk de upc decoder rechtstreeks naar tv en geluid via optisch/digitalecoax naar reciever  :yes:

succes


Theo

stupid

Dit is de enige manier op geluid van de UPC Box via je receiver te krijgen.

Panasonic - Marantz SR 5003 - Rotel RB-976MkII - B&W DM 603 S2 - B&W 601 S2 - B&W CC6 S2 - BK Monolith - HTPC

sattie

De upc box geeft vaker problemen en de oorzaakt ligt ook aan de UPC box en niet aan de NR1501.