Blue ray in combinatie met SR7300

Gestart door Carlo, december 15, 2009, 22:32:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carlo

Beste forumleden,

Ik ben nieuw op dit forum en zou graag van jullie horen of bijvoorbeeld de aanschaf van een bluray speler van Marantz - ik denk zelf aan de BD-7004 (zo heet ie volgens mij en deze krijgt goede recensies) - samen met mijn SR7300 een juiste combi is.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
byebye

Marvin

Marantz op Marantz, ze zouden wel heel stom moeten zijn om dat niet te laten matchen...  :-D

welkom...

moet geen probleem zijn, bedenk je wel dat als je van de HD geluids formaten gebruik wilt maken dat de bluray speler een 7.1 analoge uitgang heeft en interne decoders heeft.
ik ben niet zo thuis in de schijfjes draaiers, -en weet dus niet uit mijn hoofd of deze bluray dat heeft.
je moet die ingangen dus ook nog vrij hebben in je receiver, een eventueel aangesloten SACD speler zou dus niet samen kunnen.
heb je daar geen behoeft aan, dan voldoet bijna elke br speler.

Marvin.

Stadium III

Citaat van: marvin op december 15, 2009, 22:38:37
Marantz op Marantz, ze zouden wel heel stom moeten zijn om dat niet te laten matchen...  :-D

welkom...

moet geen probleem zijn, bedenk je wel dat als je van de HD geluids formaten gebruik wilt maken dat de bluray speler een 7.1 analoge uitgang heeft en interne decoders heeft.
ik ben niet zo thuis in de schijfjes draaiers, -en weet dus niet uit mijn hoofd of deze bluray dat heeft.
je moet die ingangen dus ook nog vrij hebben in je receiver, een eventueel aangesloten SACD speler zou dus niet samen kunnen.
heb je daar geen behoeft aan, dan voldoet bijna elke br speler.

Marvin.
stupid
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

dmeerpa

Ja hoor die heeft hij

Ingebouwde HD Audio decoder voor Dolby TrueHD en dts-HD Master Audio.
7.1-kanaals analoge uitgang voor High Quality Audio.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25