SR5003 - Saaie Versterker

Gestart door Duzzan, november 10, 2009, 12:02:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

Citaat van: MadVillain op november 16, 2009, 11:38:40
Ik zie de weergave van geluid een beetje als de bandbreedte van bv een tunnel. Hoe meer details, hoe hoger de bandbreedte moet zijn. En die bandbreedte moet dus wel geleverd kunnen worden.





stupid
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

Citaat van: xander32 op november 16, 2009, 13:20:11

Indien je het beste van beiden wil: een potente dedicated stereo-versterker met ht-pass-thru aan je SR koppelen.


Sander.

Deze is wel heel mooi, buizenversterker van NL-fabricaat met HT by pass. Heb 'm vrijdag in het eggie gezien, 30 kg schoon aan de haak:

http://www.primaluna.nl/products_subpage1b2p.htm

cheese

zal een beste duit kosten dan......wel een mooi apparaat.

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

WimPeu

Bevalt ie niet meer, kun je d'r altijd nog een konijnenhokkie van maken. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op november 17, 2009, 23:23:49
Bevalt ie niet meer, kun je d'r altijd nog een konijnenhokkie van maken. :-D
Ja, verwarming zit er al in.  :-D

Duzzan

Duur konijnen hok word dat dan  :-P

Wel een mooi apparaat, thanks for the tip.
Ben voorzichtig ook aan het kijken voor een EV ... Damn You Upgrade Virus!

Vandaag eens contact opnemen met Ra Subs, kijken of er een luister sessie inzit voor die BK SubWoofers.
Heb er nu zoveel over gelezen dat ik toch wel erg benieuwd ben naar hoe die dingen klinken ...

I'll keep you guys posted!
Panasonic - Marantz SR 5003 - Rotel RB-976MkII - B&W DM 603 S2 - B&W 601 S2 - B&W CC6 S2 - BK Monolith - HTPC

Duzzan

Gents,

Een paar kleine updates;

Er komt Bass uit m'n Front Speakers!! Wat een verademing! Al die tijd is er gewoon geen geluidje onder de 80 of 60 Hz naar die front speakers gestuurd ...

Complete reset gedaan zoals omschreven in de manual en niet meteen met dat Audissey aan de gang gegaan. SubWoofer op No gezet, maar nog steeds hetzelfde geluid. Wat uiteindelijk werkte; veranderde de bron (naar iets waar niets op aangesloten is) en daar ingesteld dat ik geen Subwoofer heb. Vervolgens terug naar de HTPC bron en..........  Bass!!  pompom Dat klinkt al stukken beter

O, en vandaag de BK Monolith besteld ....  hello HB :-D pompom
Met een beetje mazzel is ie er voor de kerst.
Panasonic - Marantz SR 5003 - Rotel RB-976MkII - B&W DM 603 S2 - B&W 601 S2 - B&W CC6 S2 - BK Monolith - HTPC

xander32

Citaat van: Duzzan op november 23, 2009, 17:56:13
Gents,

Een paar kleine updates;

Er komt Bass uit m'n Front Speakers!! Wat een verademing! Al die tijd is er gewoon geen geluidje onder de 80 of 60 Hz naar die front speakers gestuurd ...

Complete reset gedaan zoals omschreven in de manual en niet meteen met dat Audissey aan de gang gegaan. SubWoofer op No gezet, maar nog steeds hetzelfde geluid. Wat uiteindelijk werkte; veranderde de bron (naar iets waar niets op aangesloten is) en daar ingesteld dat ik geen Subwoofer heb. Vervolgens terug naar de HTPC bron en..........  Bass!!  pompom Dat klinkt al stukken beter

O, en vandaag de BK Monolith besteld ....  hello HB :-D pompom
Met een beetje mazzel is ie er voor de kerst.

Wow, `n Monolith - mooie upgrade hello.

Sander.

Duzzan

 :wav:



De Monolith is binnen!!

Meer foto's in het Sets van Leden topic.
Nog een paar minuutjes, dan is GTST afgelopen en kunnen we aan de gang  :-D
Panasonic - Marantz SR 5003 - Rotel RB-976MkII - B&W DM 603 S2 - B&W 601 S2 - B&W CC6 S2 - BK Monolith - HTPC

Stadium III

Je verspilt toch geen tijd met GTST !! als je een BK kunt neerzetten !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

gefeli  pompom
Heb hem hier ook staan. 1 woord....B E E S T   HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Duzzan

Citaat van: Stadium III op december 10, 2009, 20:53:32
Je verspilt toch geen tijd met GTST !! als je een BK kunt neerzetten !

Vriendin zat natuurlijk GTST te kijken ;) Dus ik heb die tijd ff gebruikt om de foto's te posten hier.

Net een film gekeken, GI JOE Rise of the Cobra.
Sweet Baby Jesus, wat een geluid!! wat een monster is die sub. LAAAAAAAAG!
Vriendin kreeg zelfs een smile op d'r gezicht (en die intereseert het echt niet) en zei, ja nu snap ik waarom je dat ding wou hebben, is wel leuk zo, net als in de bioscoop!

Volgens mij kan dit topic verder wel op slot, waar het in het begin om ging is voor elkaar.
Ik heb lage tonen en het klinkt allemaal een stuk beter, Mission Accomplished!
Panasonic - Marantz SR 5003 - Rotel RB-976MkII - B&W DM 603 S2 - B&W 601 S2 - B&W CC6 S2 - BK Monolith - HTPC

Stadium III

Ok dan gaat bij deze het topic dicht
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4