Afstandbedieningen sr7002 en Xelos TV en Sony DVD recorder RDR HX-510

Gestart door mhemarantz, april 02, 2009, 22:59:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mhemarantz

Ik krijg met de AB RC8001SR niet de DVD recorder van Sony RDR-HX510 geprogrammeerd, de Loewe TV en Sony CD speler weer wel, wie weet een oplossing :?

Met de AB RC101 krijg ik weer mijn Loewe TV niet geprogrammeerd, de rest DVD en CD speler wel, wie weet of heeft hier een oplossing voor :? Ik heb het met de learn functie geprobeerd, maar dat lukt me niet.

Waar kan ik evt. de codes vinden?
Marantz SR 7002, Xelos A 32 HD+, Sony RDR-HX510, Apple TV, Xbox
KEF Q5 boxen, KEF Q10 centerspeaker

Stadium III

Codes moeten in het boek staan van sinterklaas die erbij geleverd is  :-P
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

mhemarantz

Graag een serieus antwoord! Voor de AB 101 wordt er geen code voor een Loewe TV meegeleverd, ook niet in de handleiding van de nieuwere SR6003!

Voor de AB RC8001 zijn 2 codes voor de Sony DVD speler in de lijst opgenomen, maar deze werken allebei niet.

Het zoeken via functietoetsen is me ook niet gelukt. Iemand anders dezelfde problemen en een oplossing?
Marantz SR 7002, Xelos A 32 HD+, Sony RDR-HX510, Apple TV, Xbox
KEF Q5 boxen, KEF Q10 centerspeaker

Stadium III

In princiepe moet in de bijgeleverde handleiding de code's te vinden zijn

De extra remote is voor multi-room en ik weet niet als je daar de code's kunt veranderen

Kijk hier eens : http://www.marantz.com/new/index.cfm?fuseaction=Products.ProductDL&cont=eu&bus=hf&prod_id=3702&single=1
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

mhemarantz

Zoals ik al heb aangegeven staan de codes niet in de handleiding, ergo voor de sr101 wordt niet eens een code meegegeven voor een TV van Loewe!!

Wie o wie heeft een Loewe (xelos) tv en heeft deze werkzaam met een SR101 AB????

wie o wie heeft een Sony dvd recorder serie HX en heeft een AB SR8001?????
Marantz SR 7002, Xelos A 32 HD+, Sony RDR-HX510, Apple TV, Xbox
KEF Q5 boxen, KEF Q10 centerspeaker

Marvin


Stadium III

De remote de sr8001/rc1400 kan wel leren

Ik heb alleen gemerkt dat dat best lastig gaat maar we te doen is !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marvin


mhemarantz

Gisteren en vandaag geprobeerd om de RC8001 de commando's van de AB van de Sony HX-510 te leren, is me niet gelukt, wel 1  keer de play functie, maar niet stop en pauze en toen ik het opnieuw probeerde deed ook de play functie het niet.

Ik vind het knap waardeloos, wie o wie heeft een goed voorstel m.b.t. 1 afstandbediening die alles aankan, de loewe, de sony, en de marantz?
Marantz SR 7002, Xelos A 32 HD+, Sony RDR-HX510, Apple TV, Xbox
KEF Q5 boxen, KEF Q10 centerspeaker

Marvin

de Marantz....
ik kan hier werkelijk alles met me rc3200.
beamer aan, scherm naar benenden, lichten uit, spotten aan.
alles...!

mhemarantz

Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk heb ik 1 remote control voor al mijn apparaten.

Nee, het is niet de Logitech Harmony 555 (had ik wel gekocht, maar ook dit te programmeren was een ramp, ondanks de telefonische ondersteuning van Logitech), maar het is de Marantz RC3001 gekocht voor 88 euro!

Prima apparaat die echt de bediening leert van de originele afstandbedieningen van de apparaten (t/m Loewe en Apple TV aan toe
Marantz SR 7002, Xelos A 32 HD+, Sony RDR-HX510, Apple TV, Xbox
KEF Q5 boxen, KEF Q10 centerspeaker

Marvin

dat zeg ik,...
Marantz.... !  :-D

mooi dat je een oplossing hebt gevonden binnen de normen van het forum...  clown1