Sony TA 1066

Gestart door erik1950, juli 06, 2012, 12:58:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik1950

ik kreeg dat versterkertje ziet er heel mooi uit, je kan er ook een gitaar mee versterken  , zit een aux met jackplug op , maar als ik de tuner aan sluit op de tuner aansluiting speelt ie maar op halve kracht ik heb dan de draden verstoken  in de ingang van tape en daar speelt ie wel goed alhoewel het ene kanaal iets minder dan het andere ,maar dat hoor je bijna niet ,  wat zou dat kunnen zijn ,



Uploaded with ImageShack.us

JohnWx

Citaat van: erik1950 op juli 06, 2012, 12:58:08
ik kreeg dat versterkertje ziet er heel mooi uit, je kan er ook een gitaar mee versterken  , zit een aux met jackplug op , maar als ik de tuner aan sluit op de tuner aansluiting speelt ie maar op halve kracht ik heb dan de draden verstoken  in de ingang van tape en daar speelt ie wel goed alhoewel het ene kanaal iets minder dan het andere ,maar dat hoor je bijna niet ,  wat zou dat kunnen zijn ,



Uploaded with ImageShack.us

moet een service beurt krijgen en alles opnieuw vertind worden dat is het enige wat helpt met doe oude dingen (onderhoud)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.