KENWOOD KR 3600

Gestart door erik1950, juni 21, 2012, 23:08:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik1950

Ik heb  een Kenwood KR3600 , en was verbaast over , hoe  stil hij was tussen de zenders als je zenders kiest ,het is verrassend stil, dat is  mijn enige tuner- versterker waar je echt niets hoort , daardoor vond ik het een rare ervaring, hoe komt het dat je bij de meeste  andere ruis hoort als veranderd van zender voor ie op een andere zender staat en bij deze niets  , is wel aangenaam om te wisselen van zenders.


Uploaded with ImageShack.us

jrm

De Sansui TU S33 heeft dat ook!
Maar als ik stereo uitzet (dus mono) dan hoor ik wel het oude vertrouwde ruisgeluid.

erik1950

#2
( corectie )ik hoor ook die ruis alleen op mono

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

ReVision

Erg mooie tuner hoor  :yes:
Marantz PM6010 Ose KI, Marantz CD6000, Marantz ST6000, Marantz DV6200, CEC BD-7000

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SB_Marantz

Best een leuk ding inderdaad.

Dat je niets hoort tijdens het scrollen tussen de zenders wil zeggen dat in stereo modus gemuted wordt.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Paul

Citaat van: SB_Marantz op juni 22, 2012, 13:18:08
Best een leuk ding inderdaad.

Dat je niets hoort tijdens het scrollen tussen de zenders wil zeggen dat in stereo modus gemuted wordt.
Ik wou dat m,n schoonmoeder zo,n mute knop had  :-D, die praat veel maar niet in stereo.  :no: byebye
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op juni 22, 2012, 16:22:49
Ik wou dat m,n schoonmoeder zo,n mute knop had  :-D, die praat veel maar niet in stereo.  :no: byebye

gewoon niet meer reviseren :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik1950

Ik heb ook al dikwijls achter die knop gezocht bij de mijne maar die zitten er niet op he , misschien eens  een goede technieker zoeken hier die  er één kan op zetten

jrm

Citaat van: Paul op juni 22, 2012, 16:22:49
Ik wou dat m,n schoonmoeder zo,n mute knop had  :-D, die praat veel maar niet in stereo.  :no: byebye

Stereo? zet moeder en dochter dan naast je.... :yes:

Stereo met diepte? Zet moeder en dochter naast je en je eigen dochter (Kleinkind) achter je.... :-D :-D

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

erik1950

#13
ja Kenwood heeft daar verschillende mooie gemaakt waaronder ook die heb ik in mijn verzameling waarvan ik de bijpassende versterker ka 4004 heb .


Uploaded with ImageShack.us