Nieuwe tuner buisversterker

Gestart door erik1950, mei 08, 2012, 19:11:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik1950

X4-Tech Tubebooster 3000 stereo-buisontvanger

Highlights & details


Uitgangsvermogen: 2 x 130 W
FM/AM-radio met RDS en PLL techniek
USB 2.0 voor MP3-/WMA weergave
Frontpaneel van geborsteld aluminium

kent iemand dat merk van versterkers is een goed kope versterker van een goed koop merk , ben wel benieuwd naar de kwaliteit , je mag het niet altijd van te voren  veroordelen  maar het ziet er wel mooi uit

Krachtige stereo buisontvanger met een frontplaat van geborsteld aluminium en een kijkglas voor de beide verlichte buizen van de voorversterker Door analoge en moderne schakeltechniek aan elkaar te koppelen combineert de ontvanger het karakteristieke, aangename klankbeeld van een buisversterker met het hoge uitgangsvermogen van een moderne superieure versterker. Via de USB-aansluiting kunnen MP3- en WMA-bestanden direct worden afgespeeld vanaf de MP3-speler, USB-stick of een USB-harde schijf.

Uitvoering


Hoogwaardige ringkerntransformator
24-bit D/A converter
Keuzeschakelaar voor de luidsprekers A, B, A+B
Hoog, bas en balans regelbaar met een draaiknop
Volumeregelaar met motor
Grote gedempte voeten.

kostprijs 285euro


ik heb hier een review gelezen , wat een koper er van denk
Het geluid van deze versterker is redelijk tot goed,en hij levert ook genoeg vermogen, maar kan niet tippen aan een HiFi versterker die helemaal in buizen techniek is uitgevoerd, b.v. mijn Velleman K4040 buizen eindtrap met losse buizen voorversterker. Een groot minpunt vind ik de werking van de afstandbediening, je moet soms meerdere malen op de toetsen drukken alvorens apparaat reageert,en vooral de volumeregeling reageert ook nog eens erg traag. Ook kun je op de reciever zelf, de radio zenders niet omschakelen. De balans regeling werkt niet zoals ik van een balans regeling gewend ben,maar daar kan ik nog mee leven immers daar draai je toch niet zo vaak aan.
Ik denk dan ook dat de meeste kopers deze reciever kopen om het uiterlijk (de opvallend in het zicht geplaatste buizen),en niet om zijn prestaties en gebruiks gemak.
Een pluspunt vind ik het aantal aansluitingen en de usb aansluiting om digitale bestanden af te spelen.In de toekomst ga ik er nog pre-out aansluitingen op maken zodat ik er mijn Velleman K4040 buizen eindtrap mee kan aansturen en ga dan alsnog van deze reciever genieten.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

JohnWx

categorie kermis kwaliteit en dan ook nog 285 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik1950

Ja maar wie gaat er niet graag naar de kermis en zeker in nederland  :-D

JohnWx

Citaat van: erik1950 op mei 08, 2012, 20:54:12
Ja maar wie gaat er niet graag naar de kermis en zeker in nederland  :-D

Op de kermis win je alleen maar troep en nep iphone's etc.  :-D ik schaar dit soort spullen daar ook onder
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik1950

Ben akoord met je hoor maar toch eens leuk om het te bekijken , en overens is het geen voledige buisversterker

JohnWx

Citaat van: erik1950 op mei 08, 2012, 21:27:00
Ben akoord met je hoor maar toch eens leuk om het te bekijken , en overens is het geen voledige buisversterker

Het is gewoon 285 euro weg gooien

Het is helemaal geen buizen versterker ze hebben er 2 in de signaal weg gezet dat is alles

Tis echt troep word alleen online verkocht op Ebay en bij onderdelen winkels

En ik vind het niet leuk om dit soort troep te bekijken dus is niet aan mij besteed dit tijd verdrijf  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

Citaat van: John Wx op mei 08, 2012, 21:32:10
Het is gewoon 285 euro weg gooien

Het is helemaal geen buizen versterker ze hebben er 2 in de signaal weg gezet dat is alles

Tis echt troep word alleen online verkocht op Ebay en bij onderdelen winkels

En ik vind het niet leuk om dit soort troep te bekijken dus is niet aan mij besteed dit tijd verdrijf  :-D

Ho ho pas even goed op John, ik toch echt het woordje 'hoogwaardige' in de tekst zien staan hoor.

erik1950

 t'is niet alleen op ebay te koop, word verkocht door een duitse  firma  conrad ook onder .nl en . be

JohnWx

Citaat van: erik1950 op mei 08, 2012, 22:49:54
t'is niet alleen op ebay te koop, word verkocht door een duitse  firma  conrad ook onder .nl en . be


Ik heb ook geschreven als je goed leest onderdelen winkels en dat is Conrad van huis uit
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: joep op mei 08, 2012, 22:00:04
Ho ho pas even goed op John, ik toch echt het woordje 'hoogwaardige' in de tekst zien staan hoor.

Ik vind het spam als zoiets word besproken op zo een hoogwaardig forum  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik1950

Kan ook zijn voordeel hebben , om te waarschuwen dat niemand dat moet kopen

JohnWx

Citaat van: erik1950 op mei 09, 2012, 07:01:49
Kan ook zijn voordeel hebben , om te waarschuwen dat niemand dat moet kopen

Daar zijn andere fora voor zoals Tros Radar etc.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zoldar

ik krijg hier zo'n idecco gevoel van. lampje in de voorttrap en dan buizenkwaliet claimen. klinkt toch nog steeds als een torr.

had luxman ook niet van dit soort onzin in de 80 ties?
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

Citaat van: Zoldar op mei 09, 2012, 17:02:11
ik krijg hier zo'n idecco gevoel van. lampje in de voorttrap en dan buizenkwaliet claimen. klinkt toch nog steeds als een torr.

had luxman ook niet van dit soort onzin in de 80 ties?

Daar zat het echt in het voorversterker deel hier niet, meneer Luxman draait zich om over de onzin  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.