Onbekend

Gestart door erik1950, april 26, 2012, 19:56:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik1950

Kent er iemand dat merk Voice en deze receiver : 1863613 AV-receiver "Cinema-550", tuner, 2x80+3x30W RMS, optical input, zwart


Uploaded with ImageShack.us

Best een mooi ding  voor deze prijs , als het niet veel zaaks is ben je maar 118 euro kwijt ook

5.1 versterker
vermogen RMS: 2x80 Watt + 3x30 Watt
AM/FM digitale tuner 531-1611kHz/87,5-108MHz
ingangen: LD/CD/VCD/HDTV/AuX over cynch + 3x digitale in over cynch +1x optic digitale -In
Karaokefuntie via 2x microfooningang klink 6,3mm met gescheiden geluidsterkte- en toonregeling + echo en delay
5.1 ingang over cinch
gescheiden geluidsterkteregeling van center/front/rear
Loudness
Massieve schroefklemmen voor luidsprekeruitgang
Afmetingen BxHxD: 425x325x145mm
Wordt geleverd incl. afstandbediening

cz79

#1
Onbekent??? of onbekend? :-D

vielzweck

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

erik1950

#4
Zie wel onbemind he ja is ook al tijdje geleden dat ik naar school ben geweest   :-( maar nu weet ik nog niets van dat merk af , blijkbaar is mijn typfout  intresanter dan die receiver  :-D

cz79

Totaal onbekend maar ziet er wel leuk uit

Whisper.nl

Ik lees een prijsje van € 99,95 voor nieuw op Google.

Ik weet niet hoeveel je wilt uitgeven maar .........

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

erik1950

#7
Is juist 99 euro zonder btw 118 met btw , ik wil niets uitgeven ,maar je zou het kopen voor de prijs  alleen , en ook omdat het zo mooi oogt

vielzweck

Voor honderd euro kun je ook iets moois, 2de hands, kopen waar je voldoende informatie op internet over vind.
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

erik1950

Ja  onderandere vanavond een  akai gekocht voor 70 euro  een AKAI AA-910 mooie receiver voor mij waardevoller omdat het vintage is

JohnWx

dit is echt bocht
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

NICOR

Koop een mooie Marantz tuner,de laatste tijd doen ze ze toch in stukken gewoon om de onderdelen te verkopen :evil:

erik1950

#12
ach ik heb maranzen  zat , ( je hebt er natuurlijk nooit te veel ) daarom nu en dan eens wat anders , maar akai heeft ook goeie dingen gemaakt
en ik heb tot nu toe nog geen slechte reacties gelezen

JohnWx

Zit steeds te twijfelen om een AKAI met VU-meters te kopen zoals een

AM 2600 AM 2450
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.