Kenwood KR4140

Gestart door erik1950, april 15, 2012, 23:08:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik1950

Ik heb een kenwood KR4140 gekregen , er stond op 120 watt , maar ik denk dat het maar 30 is per kanaal en dat ze 4 kanalen samen rekenen , is dat zo ?



Uploaded with ImageShack.us

ReVision

Dat klopt inderdaad, 120watt is het maximale bij volledige belasting
Volgens de specs is de output overigens 24watt per kanaal.
Marantz PM6010 Ose KI, Marantz CD6000, Marantz ST6000, Marantz DV6200, CEC BD-7000

JohnWx

120 watt is wat hij uit het lichtnet trekt

en je kan dat meestal delen door 4 of 5 en je hebt dan 2 x het vermogen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik1950

ik heb hem binnen samen met de pioneer sa 300 en heb hem geprobeerd , de kenwood is er slechts aan toe krakende geluidsknopen  verschrikkelijk lawaai als je  de knop van de zenderkeuze verdraaid de pioneer SA 300 was wel iets beter , ik had er eentje nodig om bij mijn vriendin te plaatsen  waar ik ook veel vertoef , dus ook luisteraar ben , dan heb ik een oude trouwe , uit de kast gehaald een marantz 2215  en het verschil was 200% dat is een pareltje , je moet het  niet te ver zoeken  he

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 20, 2012, 12:14:54
ik heb hem binnen samen met de pioneer sa 300 en heb hem geprobeerd , de kenwood is er slechts aan toe krakende geluidsknopen  verschrikkelijk lawaai als je  de knop van de zenderkeuze verdraaid de pioneer SA 300 was wel iets beter , ik had er eentje nodig om bij mijn vriendin te plaatsen  waar ik ook veel vertoef , dus ook luisteraar ben , dan heb ik een oude trouwe , uit de kast gehaald een marantz 2215  en het verschil was 200% dat is een pareltje , je moet het  niet te ver zoeken  he

Gij bent weer een nobel mens Erik
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik1950

ja maar vooral slimmer