Technics

Gestart door erik1950, april 05, 2012, 22:49:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik1950

ik  heb nu de 320 aan gesloten  en was verbaast hoe goed hij is,  mooie frisse klank, harde bassen  en fijne hoge tonen,  hij  is beter dan mijn marantz pm 50, mijn infinty's hadden nog nooit zo goed tot hun recht gekomen , leken wel heel andere speakers

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 11, 2012, 06:53:25
ik  heb nu de 320 aan gesloten  en was verbaast hoe goed hij is,  mooie frisse klank, harde bassen  en fijne hoge tonen,  hij  is beter dan mijn marantz pm 50, mijn infinty's hadden nog nooit zo goed tot hun recht gekomen , leken wel heel andere speakers

Dan is de pm50 niet goed en moet er ergens iets stuk zijn
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik1950

#17
ja maar let op ik zeg niet dat hij slecht is  , het was tot nu toe mijn beste , maar tot ik die technics gehoord heb , misschien dat dat ook in smaken valt , want de marantz speelt warmer dat is gekent  en de technics harder een  versterker moet je ook beoordelen  samen  met de speakers , en ook de technics is nieuw was een showmodel , kan je natuurlijk moelijk achterhalen maar ik geloof wat me gezegt is  aan het uiterlijk , is eigenlijk  een setje voor mijn stiefdochter een nederlandse, in kombinatie met kenwood sl 1000 speakers en de technics SL PD 9 cd speler

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 11, 2012, 15:27:00
ja maar let op ik zeg niet dat hij slecht is  , het was tot nu toe mijn beste , maar tot ik die technics gehoord heb , misschien dat dat ook in smaken valt , want de marantz speelt warmer dat is gekent  en de technics harder een  versterker moet je ook beoordelen  samen  met de speakers , en ook de technics is nieuw was een showmodel , kan je natuurlijk moelijk achterhalen maar ik geloof wat me gezegt is  aan het uiterlijk , is eigenlijk  een setje voor mijn stiefdochter een nederlandse, in kombinatie met kenwood sl 1000 speakers en de technics SL PD 9 cd speler

dat is niet door iedereen gekend hoor dat Marantz warmer speelt belangrijkste is dat jij het ervaart


de Technics is nieuw maar na zoveel jaar stilstaan is een beurtje niet verkeerd misschien of de kans is aanwezig dat hij ineens slecht word door het niet gebruiken


toch zou ik voor de Marantz kiezen die was duurder (ja we blijven Hollanders)



Veel luister plezier
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik1950

Ik dacht het wel dat ie duurder was , maar dat zal wel aan het merk liggen , maar daarom nog niet beter , maar misschien gaat ie langer mee

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 11, 2012, 18:57:43
Ik dacht het wel dat ie duurder was , maar dat zal wel aan het merk liggen , maar daarom nog niet beter , maar misschien gaat ie langer mee

Nee goedkoper was de instapper, ook zo een raar woord, wat is instap

De verkoopprijs was 399 euro voor de Technics 

De Marantz was 990 gulden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

rexp

't Is alsof de Duvel er mee speelt, maar net nadat ik in dit topic gepost heb is mijn versterker wederom overleden. De vorige reparatie was iets van 150 euro, dat was heel erg hard slikken. Ben bang dat hij nu toch echt de schroothoop opgaat.

JohnWx

Wel hard gooien klinkt altijd lekker
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Je hebt toch garantie neem ik aan?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

rexp

De vorige reparatie was ruim 2 jaar terug, kreeg er een jaar garantie op. tsja wat moet je dan.

erik1950

Zo een 320 zoeken voor 15 euro

rexp

Weer een apparaat van 20 jaar oud kopen (ook al is hij maar 15 euro) gaat het niet worden. Dan zit ik binnen een paar maanden weer met een krakende versterker.

Nee, ik wil eens een ander merk proberen. En omdat het voor mijn (nieuwe) werkkamer is, zijn de looks ook wel belangrijk. Dus die stapel Technics / Sony gaat de deur uit.

Ik denk dat ik eens een Cambridge set ga proberen. Ben benieuwd of dat matcht met mijn KEF's of Q Acoustics.

Whisper.nl

Citaat van: rexp op mei 03, 2012, 09:31:34
Weer een apparaat van 20 jaar oud kopen (ook al is hij maar 15 euro) gaat het niet worden. Dan zit ik binnen een paar maanden weer met een krakende versterker.

Nee, ik wil eens een ander merk proberen. En omdat het voor mijn (nieuwe) werkkamer is, zijn de looks ook wel belangrijk. Dus die stapel Technics / Sony gaat de deur uit.

Ik denk dat ik eens een Cambridge set ga proberen. Ben benieuwd of dat matcht met mijn KEF's of Q Acoustics.

Accuphase E206 ?

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op mei 03, 2012, 18:27:47
Accuphase E206 ?

Groet Whisper

Logisch zou Johan zeggen maar een 05 kan ook of een 07
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.