Op bezoek bij Marco een Denon cd speler

Gestart door PM95, mei 25, 2007, 02:20:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Ik vind het een mooie en goed klinkende speler,ok als het wat geld moet kosten dan moet het zo zijn,zon ding gooi je niet in de kliko.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WYWH


theoldone

ik ben nu bij mike (oldone) en ga morgen de speler ophalen,het is wat geouwehoer geworden maar daar vertel ik later wel meer over.

WYWH

Ben benieuwd. Heb je legal advice nodig?  :-D

Paul

Citaat van: theoldone op november 09, 2007, 21:55:04
ik ben nu bij mike (oldone) en ga morgen de speler ophalen,het is wat geouwehoer geworden maar daar vertel ik later wel meer over.

Ben benieuwd of ze in deze tolerant zijn geweest, of weer de volle mep berekend hebben.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

TurboMarco

een lager vd motor is vervangen,in de eerste instantie moest ik 95,- afrekenen maar na een paar woorden gewisseld te hebben met Hobo en audioservice zijn we op een 65,- uitgekomen,ik kan daar wel mee leven.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Citaat van: Marco op november 10, 2007, 21:04:56
een lager vd motor is vervangen,in de eerste instantie moest ik 95,- afrekenen maar na een paar woorden gewisseld te hebben met Hobo en audioservice zijn we op een 65,- uitgekomen,ik kan daar wel mee leven.


Met uiteraard weer 3 maanden garantie neem ik aan ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SB_Marantz

Citaat van: Marco op november 10, 2007, 21:04:56
een lager vd motor is vervangen,in de eerste instantie moest ik 95,- afrekenen maar na een paar woorden gewisseld te hebben met Hobo en audioservice zijn we op een 65,- uitgekomen,ik kan daar wel mee leven.


Van die 65,- zul je niet dood gaan nee maar hoe lang had je die speler ook al weer in je bezit eer hij die kuren begon te vertonen?

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

TurboMarco

niet lang
,de speler kost mij nu 285 euri ,dus de prijs van een CD10 en dat lijkt mij niet verkeerd.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WYWH

Marco, had je de speler nu gekocht bij Hobo?
Of heb je bij hun alleen de laser laten vervangen?

TurboMarco

Ik heb de speler gekocht van Olaf aka lionb,die heeft hem gekocht van de man (waar ik de laatste tijd veel contact mee heb) die hem bij Hobo ter reparatie aangeboden heeft.
Olaf heeft de speler meteen nadat hij hem bij die man opgehaald heeft bij mij achtergelaten.

Ik ben trouwens wel erg blij dat hij weer terug is hoor  :wav:,klinkt erg goed die denon!!
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WYWH

Erg vet hoor dat hij weer werkt. Is en blijft een erg mooie speler van Denon.
Ben benieuwd hoe hij zich houdt tegen een dcd-s10.

Paul

Citaat van: Marco op november 10, 2007, 21:04:56
een lager vd motor is vervangen,in de eerste instantie moest ik 95,- afrekenen maar na een paar woorden gewisseld te hebben met Hobo en audioservice zijn we op een 65,- uitgekomen,ik kan daar wel mee leven.


En mag aannemen dat je geen problemen meer gehad hebt en naar volle tevredenheid werkt ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Tot nu toe werkt hij goed  :yes:

Hulde ook voor audioservice te Elst ,ze hebben deze zaak netjes afgehandeld.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)