dynavox tpr-1

Gestart door thom, april 27, 2008, 13:49:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thom

als het goed is zijn er 3 Sylvania buizen onderweg.
de chinse buizjes beginnen een beetje tegen te sputteren. dus even kijken of de U.S. buizen het beter doen.
mog ook wel eens gebeuren. vrijwel alles vervangen in dat ding om hem naar hoog niveau te tillen behalven de buizen.

Paul

Dus toch nog een upgrade en niet de verkoop in ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

ik geen hele dure upgrade. en ik kan hem ook niet verkopen met buizen die soms licht gaan piepen. en ik heb momentueel nog heel wat dingen in de planning staan voordat ik mijn eiegen set ga upgrade met dure dingen.

thom

nieuwe buizen zijn ook binnen, heb ze erin zitten klink een stuk rustiger en veeeel schooner. maar heb nogmaar 5 min geluistert of ze goed waren. dus de pre zit weer een stap hoger.

Paul

Citaat van: thom op mei 22, 2009, 17:04:25
nieuwe buizen zijn ook binnen, heb ze erin zitten klink een stuk rustiger en veeeel schooner. maar heb nogmaar 5 min geluistert of ze goed waren. dus de pre zit weer een stap hoger.
Kijk das mooi, veel luisterplezier.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mars

oi


ik vind die dynavox / vincent combi van jou heel goed uit de verf komen.


grtz  mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

thom

hij doet weet psies het zelfde als wat ik had met mijn vorige buizen, maar ga eens van de rubberen ringer kopen die je er op kan zetten kijken o fdat helpt.

mars

Oi Thom

yep, dat kan je proberen ja.  Die ringen gaan eventuele microfonie tegen ( en dat zou best eens wel het geval kunnen zijn , naar de opstelling van je set gekeken.)

Laat ff weten hoe het verder gaat.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun