Nieuw vlaggenschip van Tannoy.

Gestart door Marvin, mei 12, 2010, 15:58:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin


lo

Flinke "speakertjes", ben je al de middelen opzij aan het zetten :evil:
120 kg per stuk. Staan wel solide denk ik zomaar eens, niet iets om op een standje te zetten :-D
Ze zouden bij jou goed passen denk ik.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Het is me voor een paar speakers echt even té duur, maar ik vind ze weer erg mooi hoor....
Nog niet gehoord, maar als het enigsinds in de buurt komt van zijn voorgangers dan belooft het veel goeds.
Dat waren namelijk wel hele mooie speakers, maar goed. Nu zijn ze dus ook voorzien van de nieuwe drivers.

Mexicaanse Hond

Wat voor bekabeling heeft zo'n vlaggenschip nou aan boord?

Marvin

Gamma?  :-D

Ze gebruikten voorheen in de 'prestige' reeks van den Hul, maar ik geloof dat ze dat niet meer doen.
Wel is het vrij gebruikelijk bij ze om met bekabeling te experimenteren.
(En dan vooral met verschillende legeringen).

(Het is zelfs zo dat ze één van de eerste 'white-papers' hebben gepubliceerd waaruit kon worden opgemaakt dat luidspreker kabels een auditief effect kunnen hebben, mits er met een hardwired filter gewerkt wordt).

Dennis E36

Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

mars

oi,

Heftig speakertje :yes: notworthy

Toch zou ik , als ik de geldpest zou hebben , voor de ''Magico M5''.....hoewel ik deze ''Tannoys'' uiteraard nog nooit gehoord heb hoor.

Maar de ''Magico M5'' wel en dat is wat mij betreft de ultieme ''Home audio'' speaker.
Trouwens , een tijdje terug had ik op de een of andere manier begrepen dat de ''Magico's'' iets van 2 of 63 duizend euro moeten opbrengen, maar de laatste keer dat ik oog in oog met deze ''kunstwerken'' stond, kreeg ik te horen dat ze een prijskaartje van iets meer dan 100.000 euro hebben nopompom..................... welja doe er maar 4 clown1 :roll:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Geef mij maar de "meggico m5".  HB

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mars

 stupid


EUHHHHHHHHHH .....WAHAT MATIG :?


tja sorry , soms ben ik net zo snel van begrip, als een weggwaaid tram huisje :lol:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

ll0ll

geintje hihi :-D
zulke speakers zullen gewoon altijd een droom blijven ;)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Marvin

Gelukkig kan ik schrijven, ik schrijf het dus gewoon even op mijn buik.....  :-D

lo

Wel met watervaste stift, dan is het een goeie plek om het niet te vergeten.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.