We hebben er 4 en half jaar lang over heen gelezen in de HVT het wondermiddel

Gestart door jwx, september 15, 2012, 11:00:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

211

Citaat van: cz79 op september 15, 2012, 13:09:54
En dan de teskten tja, je kunt ook een flesje aceton of alcohol kopen om je contacten te onderhouden, is wel veel geodkoper.

Ik zou niet zo snel aceton of andere super-aggresieve middelen gebruiken... noch voor metaal en al helemaal niet in de buurt van kunststoffen... iets als Siliconenspray lijkt me beter en beschermt ook nog eens tegen nieuwe corrosie...
Zolang je maar geniet....

cz79

Aceton kan geen kwaad om iets mee schoon te maken je moet het er alleen niet in leggen voor een jaar of drie.

verfplekken op de vloer, stickerresten op de auto, aceton werkt prima

JohnWx

Citaat van: cz79 op september 19, 2012, 19:07:17
Aceton kan geen kwaad om iets mee schoon te maken je moet het er alleen niet in leggen voor een jaar of drie.

verfplekken op de vloer, stickerresten op de auto, aceton werkt prima

hoe heet dat sticker verwijderaar troep ook alweer en sticker weg en ondergrond  :-D


heb ook ooit wel is een kap van een autootje in Thinner laten liggen in een pastiel bak alles was bijna weg autootje plus plastiek bak  :-o
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Thinner is iets heel anders, aceton is echt prima, gebeurt helemaal niets mee zolang je er maar voor zorgt dat de resten echt weg zijn

JohnWx

Citaat van: cz79 op september 20, 2012, 07:59:34
Thinner is iets heel anders, aceton is echt prima, gebeurt helemaal niets mee zolang je er maar voor zorgt dat de resten echt weg zijn

zal ik de volgende keer Aceton maar nemen  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Zou ik doen, als je cht aanslag wilt verwijderen dan gewoon wat aceton op een doekje en boenen totdat het weer glimt, daarna met een droge doek de restjes verwijderen en .....Voila