Forum regels

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 22:58:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sets voor leden

Zichtbaar alleen voor geregistreerde leden.
9 (50%)
Zichtbaar voor iedereen, dus ook alle willekeurige gasten.  
9 (50%)

Totaal aantal stemmen: 18

Stemmen gesloten: juni 09, 2024, 10:44:53

Marvin

Tja, 18 stemmen...
9 voor en 9 tegen, dus we doen er verder maar niks aan lijkt me.
Om de maand wel en niet is ook een heel gedoe.  :-D

Emiel77

Ehm.. willekeurig 50% afschermen is ook een idee :-D  levert vast weer de nodige discussies op 8-)
Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K

i2Paq

Citaat van: Marvin op juni 09, 2024, 20:38:15Tja, 18 stemmen...
9 voor en 9 tegen, dus we doen er verder maar niks aan lijkt me.
Om de maand wel en niet is ook een heel gedoe.  :-D

Waarom zou je gasten naar de (dure) sets van leden laten kijken? Nodigt uit tot.
Het is niet voor niets "sets van leden', dus enkel voor leden te bewonderen.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Marvin

Ik ben het helemaal met je eens. Maar 9 voor en tegen is wat mij betreft niet overtreffend genoeg om het aan te passen.
(Niet dat ik dat alleen zou kunnen bepalen natuurlijk).

RHK

Als er gastkijkers zijn die verkeerde bedoelingen hebben, dan kunnen ze toch gewoon vrij makkelijk lid worden en foto's bekijken? Dan heeft afscherming voor foto's van leden ook geen zin.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Marvin

En ook dat is waar, zal de uitslag ook wel verklaren.  :-D

i2Paq

Citaat van: Marvin op juni 10, 2024, 09:23:23Ik ben het helemaal met je eens. Maar 9 voor en tegen is wat mij betreft niet overtreffend genoeg om het aan te passen.
(Niet dat ik dat alleen zou kunnen bepalen natuurlijk).

Jij bent toch de beheerder van dit forum? Jij bepaald toch wat wel en niet zichtbaar is voor de buitenwacht?

Hiermee bescherm jij de niet stemmende groep.

Leuk zo'n "democratische" poll maar ik ben zelf beheerder van een forum en ik bepaal toch echt welk deel ik vrijgeef en aan wie.

Het deel "sets van leden" is enkel voor leden zichtbaar. Ben je niet ingelogd dan zie je dat forumdeel niet eens.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Marvin

Ik beheer helemaal niks!

Hoewie Loewie

Hoi. Zijn er verhalen bekend van geroofde audiosets van forumleden (waarbij het duidelijk was dat het echt om de set ging)? Ik heb het nog nooit gehoord. Laten we vooral niet in de angstmodus schieten.  :wink:

Receiver 2216 1515 - Tuner 2050 ST-50 - Deck 5010 SD1015 - CD273 CD5400OSE
Setups: PM-KI Pearl Lite-PM6005-CD5005 / PM5004-CD5004-ST6003 / SR5023-CD5003
Veel Superscope: www.superscopeaudio.nl

Emiel77

Citaat van: i2Paq op juni 11, 2024, 09:17:04Jij bent toch de beheerder van dit forum? Jij bepaald toch wat wel en niet zichtbaar is voor de buitenwacht?

Hiermee bescherm jij de niet stemmende groep.

Leuk zo'n "democratische" poll maar ik ben zelf beheerder van een forum en ik bepaal toch echt welk deel ik vrijgeef en aan wie.

Het deel "sets van leden" is enkel voor leden zichtbaar. Ben je niet ingelogd dan zie je dat forumdeel niet eens.

Hmm beetje te makkelijk gedacht lijkt me.
Jij hebt de vrije keus om foto's te delen (hangt meer data aan dan je verwacht).

Iedereen mag weten wat ik hier heb staan, ga het alleen niet ondersteunen met foto's (bewuste keus).

Jouw manier van forum beheer grenst meer aan... nee laat ik het niet tikken.
Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Hoewie Loewie op juni 11, 2024, 09:57:59Hoi. Zijn er verhalen bekend van geroofde audiosets van forumleden (waarbij het duidelijk was dat het echt om de set ging)? Ik heb het nog nooit gehoord. Laten we vooral niet in de angstmodus schieten.  :wink:
Ondanks de waarde van sommige audiospullekes, zijn het voor dieven niet de meest courante handelswaren. Die zijn meer op zoek naar contant geld, goud en de sleutels van bijbehorende, gewilde automobielen.

P.S.: ik zie ze niet zo snel gaan zuilen met 2x 25 kg mono's en 2 x ca. 55 kilo zware en lompe Klipschen. Niet dat het niet mogelijk is, maar.....
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.