Meet & Greet bij CZ79

Gestart door cz79, juni 21, 2011, 22:59:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

In een ander topic al weer even aangehaald, maar wie o wie heeft er interesse in een M&G bij mij thuis, ik ben sinds vanmiddag trotse eigenaar van een Marantz SA15s1 met vM mod., wellicht interessant om er gelijk een test van verschillende cd spelers van te maken tijdens de M&G.

Ik heb plaats voor ongeveer 5 á 6 mensen, en ik zou de datum graag in samenspraak overleggen, dus als we de club compleet hebben dan kunnen we met zijn allen de beste dag uitkiezen zodat we niet eindigen met maar twee man (incl mezelf).

Denk dat het ook wel leuk is als er iemand kan komen met een SA15s1/s2 zonder modificatie.

Ik hoor graag van jullie.

Mexicaanse Hond

En opnieuw heb ik interesse. Wie weet dat ik de SA8400vM dan kan meenemen.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

cz79

Ik noteer je! de SA8400vM .....lijkt me top als je die mee kunt nemen, eerst even kopen en dan meenemen  :yes:

Mexicaanse Hond

Citaat van: cz79 op juni 21, 2011, 23:30:11
Ik noteer je! de SA8400vM .....lijkt me top als je die mee kunt nemen, eerst even kopen en dan meenemen  :yes:
Misschien mag ik 'm wel op proef van Pat... :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

Leuk dat je een M&G organiseert. pompom
Ik wil je veel plezier toewensen.

Citaat van: cz79 op juni 21, 2011, 22:59:27
In een ander topic al weer even aangehaald, maar wie o wie heeft er interesse in een M&G bij mij thuis, ik ben sinds vanmiddag trotse eigenaar van een Marantz SA15s1 met vM mod., wellicht interessant om er gelijk een test van verschillende cd spelers van te maken tijdens de M&G.

Ik heb plaats voor ongeveer 5 á 6 mensen, en ik zou de datum graag in samenspraak overleggen, dus als we de club compleet hebben dan kunnen we met zijn allen de beste dag uitkiezen zodat we niet eindigen met maar twee man (incl mezelf).

Denk dat het ook wel leuk is als er iemand kan komen met een SA15s1/s2 zonder modificatie.

Ik hoor graag van jullie.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Kom je niet gewoon gezellig lo???

@f.luisteraar: misschien heeft Musicman wel zin om langs te komen en kunnen we met zijn allen die speler beluisteren (misschien krijg ik dan spijt van mijn laatste aankoop :schater:).

jowa

IK kom graag een keer langs om je set te bewonderen en te beluisteren.

cz79

Leuk dan noteer ik jou ook.

Hoop dat Whisper ook kan komen.

De teller staat op 2, nog 4 plaatsen!!!

lo

Citaat van: cz79 op juni 21, 2011, 23:38:07
Kom je niet gewoon gezellig lo???

@f.luisteraar: misschien heeft Musicman wel zin om langs te komen en kunnen we met zijn allen die speler beluisteren (misschien krijg ik dan spijt van mijn laatste aankoop :schater:).

Wil ik misschien nog wel eens doen, maar je woont voor mij een behoorlijk eind weg. Misschien nog eens als de verbouwing achter de rug is en ik het wat rustiger heb.  :yes:
Hartelijk dank trouwens voor je uitnodiging.  pompom en nog maals "have fun". Heb het al diverse malen gezegd..... heel erg leuk en gezellig om naar elkaar toe te gaan en elkaar te leren kennen.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

OK jammer weelicht zien we elkaar nog een bij Frits, die heeft een setje nieuwe luidsprekers en zijn Wilson Audio's te koop staan. Misschien moeten we onszelf maar eens voorzichtig uitnodigen bij hem, want ik ben wel reuze benieuwd naar die nieuwe luidsprekers.

OOh ja by the way dan kom ik ook weer met een aantal leuke cd's thuis. :yes:

Mexicaanse Hond

Ja, Fritz stuurt je nooit met lege handen naar huis.  :-)
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

cz79

Maar dat gun ik mezelf ook niet...met lege handen naar huis gaan.

Mexicaanse Hond

Nee, zeker niet met al die mooie SACD's die hij maakt.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

Citaat van: cz79 op juni 21, 2011, 23:46:51
OK jammer weelicht zien we elkaar nog een bij Frits, die heeft een setje nieuwe luidsprekers en zijn Wilson Audio's te koop staan. Misschien moeten we onszelf maar eens voorzichtig uitnodigen bij hem, want ik ben wel reuze benieuwd naar die nieuwe luidsprekers.

OOh ja by the way dan kom ik ook weer met een aantal leuke cd's thuis. :yes:

Hahaha....... ja was gezellig bij Fritz toen.
Dus dat zijn de veranderingen waar Pjotr het over had. Wat voor speakers heeft hij nu?
Zou inderdaad heel erg leuk zijn ja als Fritz nog eens "open huis" zou houden voor het MF. Lijkt me leuk om jou en diverse andere leden daar weer te zien. Ga je trouwens naar de BBQ bij Wim?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

deze luidsprekers heeft hij gekocht: blumenhofer Genuin Fs 1

de Wilson's staan op Htforum te koop, ik vind de nieuwe luidsprekers niet echt mooi maar het geluid zal wel fantastisch zijn. Doet me er aan denken dat mijn oom een paar gleodnieuwe avalon's heeft gekocht misschien maar eens een luistersessie bij hem houden.

BBQ? Ik ben niet op de hoogte maar ik ga even kijken.