Op bezoek bij Dexter

Gestart door Mexicaanse Hond, juni 11, 2011, 08:33:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: marvin op juni 20, 2011, 10:36:41

Het verslag is prachtig, maar de luisterdag is er één die maar een zeer beperkt aantal kunnen verbeteren.


Ja wat is je norm

is het Hifi of Myfi
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

Citaat van: f.luisteraar op juni 20, 2011, 12:58:51
kinnesinne

Ik heb het effe opgezocht: kinnesinne = jaloersheid, nijd.

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op juni 20, 2011, 12:58:51
We zullen zien wat Hans bedoeld heeft. Ik durf er wel een mooie fles op te zetten dat hij het wat ongelukkig geformuleerd heeft, maar het wel degelijk over het verslag heeft.
Maar als je sec leest wat er staat, dan kan ik me voorstellen dat je denkt dat het over de luistermiddag gaat.
Maar dan nog snap ik niet je kinnesinne over apparatuur. Die vind ik eigenlijk een beetje kinderachtig.

Ik denk ook dat hij gewoon heeft bedoeld dat de set van een zeer hoog nivo is

En als hij het andere bedoelde is het ook goed als hij dat zo vind er ervaart

Denk ook zelfs dat hij de set zonder het te horen al een mooi iets vind (ik zelf wel)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: joep op juni 20, 2011, 13:10:43
Ik heb het effe opgezocht: kinnesinne = jaloersheid, nijd.
Precies en als je dat hebt ga je over glimmende zaken en eksters praten en dat je de kringloop van thuis er nog niet voor zou willen ruilen.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marvin

Citaat van: f.luisteraar op juni 20, 2011, 12:58:51
Maar dan nog snap ik niet je kinnesinne over apparatuur. Die vind ik eigenlijk een beetje kinderachtig.

En ook dat mag je vinden, daar heb ik geen probleem mee.
Maar de cultuur begint langzaam aan te worden dat het minimaal een gekopieerde handtekening van Kennie moet hebben om een beetje als volwaardig over te komen.
Daar steek ik graag m'n nek voor uit, want dat is niet nodig.
Ik heb menig budget set een hele dikke weg horen spelen, plaatsing en akoestiek waren daar de oorzaak van.

JohnWx

Citaat van: marvin op juni 20, 2011, 13:14:30
En ook dat mag je vinden, daar heb ik geen probleem mee.
Maar de cultuur begint langzaam aan te worden dat het minimaal een gekopieerde handtekening van Kennie moet hebben om een beetje als volwaardig over te komen.
Daar steek ik graag m'n nek voor uit, want dat is niet nodig.
Ik heb menig budget set een hele dikke weg horen spelen, plaatsing en akoestiek waren daar de oorzaak van.

Heb ook geen Kennie meer  :cry:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

#36
Citaat van: marvin op juni 20, 2011, 13:14:30
En ook dat mag je vinden, daar heb ik geen probleem mee.
Maar de cultuur begint langzaam aan te worden dat het minimaal een gekopieerde handtekening van Kennie moet hebben om een beetje als volwaardig over te komen.
Daar steek ik graag m'n nek voor uit, want dat is niet nodig.
Ik heb menig budget set een hele dikke weg horen spelen, plaatsing en akoestiek waren daar de oorzaak van.
Ik kan er ook wel tegen dat er gezegd wordt dat het niet nodig is om een haaaai end installatie te hebben om een beetje behoorlijk muziek weer te geven, maar waarom mij en Dexter daarmee lastig vallen?
Open lekker zelf een topic om dat aan te kaarten.

Bovendien zijn er mensen die er minder goed tegen kunnen, van wie er één is die om die reden hier niet meer actief is. Dat was bovendien iemand die nooit een onvertogen woord heeft laten vallen en geen zure opmerkingen over andermans beleving van muziek luisteren maakte.
Via PM hebben meerdere mensen mij laten weten dat ze het ook te gek voor woorden vinden dat Edwin (Hifigek) op zo'n manier door verschillende personen is behandeld. Dus kijk alsjeblieft wel een beetje uit tegen wie je tekeer gaat...
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marvin

Ik open helemaal geen topic, doe ik al tijden niet meer.
Maar ik zal je tegemoet komen, ik log wel weer lekker een tijdje (vrijwillig) niet in.
Kan je samen met Dex lekker verder praten.  :wink:

(Ik probeer trouwens in zijn geheel niet de set van Dex in twijfel te trekken, mocht iemand dat denken).

(En om nu weer over hifi edwin te beginnen vind ik echt kolder, je doet alsof ik de reden ben dat hij hier niet meer komt. Ik heb de laatste maanden dat hij hier aktief was geen zin meer in zijn topics geschreven).

Mexicaanse Hond

#38
Ik zeg ook helemaal niet dat jij de enige bent. Maar goed lezen is best moeilijk.
Het gaat mij trouwens in het algemeen om het inbreken in topics met zuur gezeur. Of dat nu in een topic over het uitwisselen van ervaringen met kabels is, het uitwisselen van voorkeuren voor muziek van een bepaalde groep of, zoals in het geval van Edwin en Fritz, het op een bepaalde manier naar muziek en installaties luisteren is.
Leven en laten leven, denk ik dan.
Of zoals Frank Zappa het zo mooi schreef:

Do what you wanna, do what you will
Just don't mess up your neighbor's thrill
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

ik ga er even lekker voor zitten

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

ik neem deze bank kan ik gelijk luisteren  :wink:

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Zou je vaker moeten doen zo rustig muziek luisteren.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op juni 20, 2011, 14:30:20
Zou je vaker moeten doen zo rustig muziek luisteren.

Ben ik ook steeds weer meer aan het doen

Maar deze bank was wel speciaal van Edwin  :yes:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.