Op bezoek bij Dexter

Gestart door Mexicaanse Hond, juni 11, 2011, 08:33:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dex

Citaat van: f.luisteraar op juni 12, 2011, 13:26:00
Geweldig verslag, Dex. 
Ik zei al eens eerder dat je kunt praten als Brugman, maar je schrijft nog zo mogelijk nog beter.  notworthy
Dank u!   :-)
Ja, ik had misschien wel schrijver kunnen worden....daar is het nu wel een beetje te laat voor.  :|

Mexicaanse Hond

Ben je gek, daar is het nooit te laat voor.

Je hebt de gave van enthousiasmeren, een gave die niet velen gegeven is.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Whisper.nl

Prachtig verslag van een luisterdag die maar een zeer beperkt aantal zouden kunnen verbeteren.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Cornelis1921

 violent1 puke
Citaat van: f.luisteraar op juni 12, 2011, 13:26:00
Geweldig verslag, Dex. 
Ik zei al eens eerder dat je kunt praten als Brugman, maar je schrijft nog zo mogelijk nog beter.  notworthy
"Ach, jij praat alleen maar..." (Berlijn 11/1980) "Jij hoort jezelf graag praten!" (IJmuiden, 70er jaren) Trek het je niet aan verbaliseren is ook een kunst...geen kunde. Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Mexicaanse Hond

Citaat van: Cornelis1921 op juni 20, 2011, 08:15:30
Trek het je niet aan verbaliseren is ook een kunst...geen kunde. Groet, Cor.
Ik zal er aan denken als ik een bon onder mijn ruitenwisser aantref.  clown1

Maar even serieus, verbaliseren is wel degelijk ook een kunde. Elke kunst heeft kunde nodig, dat weet je toch?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marvin

Citaat van: Whisper.nl op juni 12, 2011, 15:49:13
Prachtig verslag van een luisterdag die maar een zeer beperkt aantal zouden kunnen verbeteren.

Groet Whisper  byebye

Voor Dex natuurlijk een compliment, voor de anderen een hele zure opmerking.
Wel ééntje die veelal voorbij komt vliegen als er ergens glimmende spulletjes staan, maar raakt kant nog wal.
Er zitten er hier velen die gewoon een top weergave kunnen behalen, ik nodig niemand meer uit. Geen zin meer in, elke keer die kwijl van de bank vegen gaat ook vervelen.  :wink:
Maar dat zal moeilijk te geloven zijn, hier staat namelijk geen signature/premium stereo apparatuur.
Maar daar heb ik er gelukkig ook aardig wat van mogen horen, ik zou die kringloop van thuis er niet mee willen ruilen.  :wink:

Mexicaanse Hond

Ik denk dat de opmerking van Hans over de kwaliteit van het verslag gaat en niet over de kwaliteit van de installatie van Dex, die overigens zonder meer goed is te noemen.
Ik denk dat je opmerking veel zegt over jouw (over)gevoeligheid en niets over enthousiaste mensen die hun hobby op een prima manier beleven.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marvin

Het is een open forum, je mag denken wat je wilt.   :wink:

Marvin

Zo denk ik dat er hier meer eksters zitten dan in het bos.

Mexicaanse Hond

Ik stel je wat zurige opmerkingen in ieder geval niet op prijs, vooral omdat de aannames die je maakt volkomen ongegrond zijn en veroorzaakt worden door een foute interpretatie van wat anderen zeggen.
Maar goed, het is een openbaar forum, dus als je een leuk verslag over een luisterdag wil vervuilen met off-topic opmerkingen die de plank volledig misslaan, dan moet dat kunnen.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marvin

En ik zit hier ook niet om jouw leven leuker te maken, dus dat juist jij dat niet op prijs steld doet me helaas vrij weinig.
En daarbij denk ik, als ik het terug lees, dat dat precies is wat bedoeld wordt.

Het verslag is prachtig, maar de luisterdag is er één die maar een zeer beperkt aantal kunnen verbeteren.

JohnWx

Citaat van: marvin op juni 20, 2011, 10:36:41
En ik zit hier ook niet om jouw leven leuker te maken, dus dat juist jij dat niet op prijs steld doet me helaas vrij weinig.
En daarbij denk ik, als ik het terug lees, dat dat precies is wat bedoeld wordt.

Het verslag is prachtig, maar de luisterdag is er één die maar een zeer beperkt aantal kunnen verbeteren.

Wel veranderen / anders kunnen laten klinken  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

Leuk verslag en dat vinden veel mensen met mij. Ik durf dan ook niet om foto's te vragen. Maar ik denk er toch aan bij de volgende M&G een fototoestel mee te nemen.

JohnWx

Citaat van: joep op juni 20, 2011, 12:36:38
Leuk verslag en dat vinden veel mensen met mij. Ik durf dan ook niet om foto's te vragen. Maar ik denk er toch aan bij de volgende M&G een fototoestel mee te nemen.

zat meer aan video te denken en dan op youtube Joep
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: marvin op juni 20, 2011, 10:36:41
En ik zit hier ook niet om jouw leven leuker te maken, dus dat juist jij dat niet op prijs steld doet me helaas vrij weinig.
En daarbij denk ik, als ik het terug lees, dat dat precies is wat bedoeld wordt.

Het verslag is prachtig, maar de luisterdag is er één die maar een zeer beperkt aantal kunnen verbeteren.

We zullen zien wat Hans bedoeld heeft. Ik durf er wel een mooie fles op te zetten dat hij het wat ongelukkig geformuleerd heeft, maar het wel degelijk over het verslag heeft.
Maar als je sec leest wat er staat, dan kan ik me voorstellen dat je denkt dat het over de luistermiddag gaat.
Maar dan nog snap ik niet je kinnesinne over apparatuur. Die vind ik eigenlijk een beetje kinderachtig.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers