Een bezoek aan de Set van Lo

Gestart door Whisper.nl, november 29, 2010, 20:29:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Whisper.nl

Met het uitzicht op de landerijen, een kopje koffie in de hand en genieten van een set waar je best U tegen mag zeggen.

Een dijk van een versterker met een plaatje van een cd speler van het accu merk.
Mooie slanke speakers die een sound neer zet waar je trots op mag zijn beste Lo.
Een druk wat die set kan leveren. Het spetterde de speakers uit. Ik hoorde nog meer details.
De Rogers laten m.i. veel details horen maar deze speakers gaan toch weer een (flinke) stap verder.

Over en weer mekaars muziek laten horen. Mooie muziek is er langs gekomen.
Celtic, Corsica en o.a. mijn favo CD Janis Ian.
Eigenlijk teveel om op te noemen.
Van deze dag heb ik echt mogen genieten.

Als ik nieuwe speakers heb wil ik bij deze uitnodigen om langs te komen luisteren.

(terug was een ramp zoals je hebt kunnen zien op journaal . 3 uur onderweg :-(

Groet Whisper




De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

Toch niet deze CD



Dus wat je vandaag heb gedaan kan ik dus veronderstellen dat je vreemd ben gegaan, je bent een Swinger

mmmmmmm lekker  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Musicman

Hoi Whisper.


Leuk stuk man........mooi omschreven!!

Het had van mij kunnen zijn, want ik ben (volgens mij) ook bij dezelfde man geweest.
(alleen moest ik voor mijn bezoek betalen.... :wink: clown1)

Ook toen was het heerlijk genieten van die set, maar vooral ook van de gastvrijheid van hem en z'n vrouw.
We hadden het toen (naast het luisteren) ook over alles en de tijd vloog voorbij.
Zowel Lo als ik deden nieuwe kennis en ervaring op, en het werd een gezellige avond.

Dus ik herken het gevoel....... :yes:

Greetz
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

lo

Citaat van: Whisper.nl op november 29, 2010, 20:29:03
Als ik nieuwe speakers heb wil ik bij deze uitnodigen om langs te komen luisteren.

pompom

Citaat van: Musicman op november 30, 2010, 15:43:06
(alleen moest ik voor mijn bezoek betalen.... :wink: clown1)

:-o

:-D Maarrrrrr..... een hele mooie SA7-S1 aan overgehouden pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Musicman


:-o

:-D Maarrrrrr..... een hele mooie SA7-S1 aan overgehouden pompom

groet,

lo
[/quote]


En een hele leuke, gezellige en muzikale avond!! :yes:
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

mars

 stupid oi,

Tja ik vind deze reacties op de set van LO , niet vreemd.

Ondanks dat ik tot nu toe ,nooit in de gelegenheid ben geweest om deze set te ervaren, ken ik ieder onderdeel wel ( van horen in andere combi's enz enz)

Ik heb ''LO'' dan ook eerder wel eens vertelt , dat als ik afga op zijn spullen , ik zijn set absoluut onder de top set's van dit forum schaar!! notworthy
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

#8
Dank Uw.  :-D

En die gelegenheid komt nog wel eens :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Alleen jammer van die Dynaudio's, maar ik neem met alle liefde mijn Xanadu's mee om aan de Accuphasestroom te hangen.  :wink:

lo

Xana watte......... ohhhh euhhhhh xanadu of zoiets :-D
Dat zijn toch ook speakers hè. Zaten daar ook geen dynaudio units in :kwijl:
Denk je dat ze de accu power kunnen verdragen? Wil je ze een keer testen met 100% output. pompom
Ben benieuwd of ze zingen of roken :evil:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Ik denk niet dat de Accu's deze beesten kunnen temmen.  :evil:

lo

Welke heb je ook alweer?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond


lo

Zal eens gaan googelen  :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.