Marantz SC-11 & SM-11

Gestart door Sirius, juli 11, 2008, 20:43:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sirius

Zag ik hier op dit forum in de post "Alle marantz versterkers" even een mooie, pardon, ravissante verschijning nl. de SM-11 (SC-11 zijnde de bijhorende voorversterker).

Nu vraag ik me af hoeveel de SM-11 & de SC-11 voor gaat in tip-top conditie op de vintagemarkt?

Wordt deze set ergens te koop aangeboden? :roll:

thx

HiFi gek

Citaat van: Sirius op juli 11, 2008, 20:43:02
Zag ik hier op dit forum in de post "Alle marantz versterkers" even een mooie, pardon, ravissante verschijning nl. de SM-11 (SC-11 zijnde de bijhorende voorversterker).

Nu vraag ik me af hoeveel de SM-11 & de SC-11 voor gaat in tip-top conditie op de vintagemarkt?

Wordt deze set ergens te koop aangeboden? :roll:

thx


Ik heb ze wel eens te koop zien staan in het Duitse hifi blad AUDIO , maar dat is al heel lang geleden toen ze de Duitse Mark nog hadden .
Dus helaas weet ik niet de prijs exact meer , maar de set was niet goedkoop kan ik mij herinneren .

Ik heb zelf vroeger jaren lang advertenties geplaatst voor zo;n set te koop gevraagt , maar helaas er heeft nooit iemand op gereageert .
Ik heb ze dus nooit in mijn bezit gehad jammer genoeg .
Ik vindt ze persoonlijk de mooiste set uit de Marantz Esoteric serie destijds .


Veel succes gewenst met je zoektocht , het zal niet meevallen .
Zoek eens op internet .


Groeten  EDWIN  B

mahansz

op audioscope.net staat wel wat te koop, maar daar wordt echt de hoofdprijs gevraagd (alles op die site eigenlijk)  :-(
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen