Marantz Model Twenty Eight 28 Stereophonic Receiver voor € 6,76

Gestart door vielzweck, januari 29, 2008, 14:15:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vielzweck

deze werd afgelopen nacht verkocht (objectlocatie los Angeles) op Ebay voor € 6,76

enige details: This unit works and all four speaker outputs are equal and strong.  The dial lights work.  There are signs of age and use, some scuffs, scratches, dings and some scrapes on the wood cabinet, but overall, this unit is in good condition for its age.  There are no cracks on the glass display, the labels are not faded and there are no dents or cracks on the unit.

There is no manual.

Er zit geen geld meer onder onze amerikaanse vrienden  :no: :no: :wink:



Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

vielzweck

Bij www.classic-audio.com/marantz/0028.htm staat ie afgebeeld met een platenspeler op de bovenplaat deze die verkocht is heeft dat niet, foto van audio.com zal wel ongelukkig gekozen zijn  :? :? :?
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Belobuma

Marantz Model Twenty Eight 28 Stereophonic Receiver voor € 6,76
« Gepost op: Vandaag om 14:15 »
   
Citaat :
deze werd afgelopen nacht verkocht (objectlocatie los Angeles) op Ebay voor € 6,76

Verkocht?  :?Weggeven is dat, we hebben het hier wel over een Marantz. nonono nonono  :wink:
Polk Salad Annie

vielzweck

Citaat van: Belobuma op januari 29, 2008, 19:10:25
Marantz Model Twenty Eight 28 Stereophonic Receiver voor € 6,76
« Gepost op: Vandaag om 14:15 »
   
Citaat :
deze werd afgelopen nacht verkocht (objectlocatie los Angeles) op Ebay voor € 6,76

Verkocht?  :?Weggeven is dat, we hebben het hier wel over een Marantz. nonono nonono  :wink:

er zijn ook marantzen die het geld niet waard zijn, dat moet gezegd worden, ik zeg dit omdat ik net zit te lezen hoe philips grundig om zeep hielp nadat ze het hadden aangekocht in 1989 waarschijnlijk kort nadat ze marantz weer van de hand hadden gedaan.   frusty frusty frusty frusty
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Belobuma

Vielzweck, je hebt gelijk. Mijn moeder zij vroeger al tegen mij :"Je moet je grundig met zeep wassen want anders word  je nooit schoon."
Polk Salad Annie

HAL9000

Deze modellen marantz klinken niet zo mooi. en de tuner gedeelte is heel vaak defect!!.
verder zijn het geinige machientjes.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

vielzweck

Citaat van: HAL9000 op januari 30, 2008, 11:13:45
Deze modellen marantz klinken niet zo mooi. en de tuner gedeelte is heel vaak defect!!.
verder zijn het geinige machientjes.

:-D :-D :-D

voor wie?  :-D
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!