Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Nostra

Verleden week wat wezen kringloopwinkelen aangezien het vakantie was en toch wel enkele leuke dingen gescoord.

Rumours dvd van the making of en pink Floyd: the story of Sid Barrett.

Dan nog een hele resem cd's

Verstuurd vanaf mijn M2004J19C met Tapatalk


NB

Zijn die bij jou open dan? Mooie vangst, overigens. :yes:
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Nostra

Citaat van: Nb op februari 20, 2021, 11:37:50
Zijn die bij jou open dan? Mooie vangst, overigens. :yes:
In Belgiƫ zijn ze open ja.

En aangezien ik geen arm en een been wil kwijt zijn zoals men vinyl collectie is kringloopwinkelen altijd leuk.

Is ook de reden waarom ik de dr17 heb gekocht om terug in goede kwaliteit cd's te kunnen spelen desondanks ik een vinyl junkie ben

Verstuurd vanaf mijn M2004J19C met Tapatalk


NB

Zojuist besteld op cd:
Charlie Haden & Pat Metheny : Missouri Sky (Short Stories)


Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Vinyl_Fuchs

Met een virtueel pilsje in de hand staand aan de toog van een virtuele kroeg. Coronaproof. :-D
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

#4926
Citaat van: John Wx op februari 27, 2021, 21:23:03
Spotify alleen nog maar  8-)
Ik maak me hier ook steeds meer schuldig aan, maar dan via Tidal. Blijft toch deels een surrogaat: net zoiets als een Porsche 911 voorzien van een elektromotor. Ofschoon dat is nog erger.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

JohnWx

Citaat van: Vinyl_Fuchs op februari 27, 2021, 21:34:32
Ik maak me hier ook steeds meer schuldig aan, maar dan via Tidal. Blijft toch deels een surrogaat: net zoiets als een Porsche 911 voorzien van een elektromotor. Ofschoon dat is nog erger.

Sssttt heb Porsche op de dam staan alleen geen motor erin  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: John Wx op februari 27, 2021, 22:55:49
Sssttt heb Porsche op de dam staan alleen geen motor erin  :-D
Was er een GL-bijeenkomst dan?
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Vinyl_Fuchs op februari 27, 2021, 21:30:23
Met een virtueel pilsje in de hand staand aan de toog van een virtuele kroeg. Coronaproof. :-D
Ik heb altijd een haat-/ liefdesverhouding met digitale techniek gehad. Ik kan niet zonder, maar als ze niet doen wat ik wil, komt er nogal snel stoom uit mijn oren. Met soms een digitaal slachtoffer als gevolg. Gelukkig kan ik me bij mijn digitale audio-apparatuur wel inhouden. Tablet, smartphone,  laptop zijn wat dat betreft een makkelijker "slachtoffer". Alhoewel: ik ben dan het slachtoffer, omdat ik dan een nieuwe moet aanschaffen.  :-(
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Nostra

De laatste retro house en toestanden aanwinsten. Veel van Mike u beter gekend als push bij. En nog wat trance classics

Verstuurd vanaf mijn M2004J19C met Tapatalk



Vinyl_Fuchs

Zou niet misstaan in een Gothicband, maar zo is ook goed. Welcome back.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

jowa


NB

Sandinista van The Clash, zojiust besteld.
Dat is zo' n album wat ik op lp had, maar nooit op cd gekocht heb.
Lang niet gehoord.
Zal wel een paar weken duren voor ik hem binnen heb.(Dodax)

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.