Vlekken op nieuwe SR6015

Gestart door Trancerocker, februari 27, 2021, 19:55:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Trancerocker

Sinds eergisteren heb ik mijn eerste Marantz receiver ontvangen.
Nog niet zo heel veel uitgeprobeerd, maar een ding stoort me.
Ik heb de stickers die van de receiver afgehaald en nu zie je verkleuring.
Met wat kan ik het beste erover heen poetsen?

Samro

Foto? Ik zou niet te agressief spul gebruiken. De gebogen voorfront gedeelten zijn van kunststof en gelakt. Dit zou je kunnen beschadigen misschien. 

pameijer

Probeer WD40. Wel eerst een klein hoekje proberen en een dag later checken of het niet fout gaat. Maar als het echt verkleuring is en geen viezigheid..., dan zou je denken dat je een demomodel hebt gekocht die in het licht heeft gestaan oid. Dan gewoon retourneren.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Thor

Wat zegt de leverancier?
Ik zou hem om advies vragen en dat opvolgen. Zeker niet iets gaan proberen zonder hem op de hoogte te stellen. Mocht het fout gaan, dan is de discussie een stuk vervelender. Hij is verantwoordelijk dat je een goed product krijgt en moet evt. tekortkomingen kunnen herstellen. Dan moet je niet eerst zelf wat gaan proberen en pas aankloppen als het wellicht al onherstelbaar is beschadigd.

pameijer

Citaat van: Thor op maart 03, 2021, 15:12:33
Wat zegt de leverancier?
Ik zou hem om advies vragen en dat opvolgen. Zeker niet iets gaan proberen zonder hem op de hoogte te stellen. Mocht het fout gaan, dan is de discussie een stuk vervelender. Hij is verantwoordelijk dat je een goed product krijgt en moet evt. tekortkomingen kunnen herstellen. Dan moet je niet eerst zelf wat gaan proberen en pas aankloppen als het wellicht al onherstelbaar is beschadigd.

stupid stupid stupid stupid stupid stupid :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: stupid stupid stupid stupid stupid stupid :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: stupid stupid stupid stupid stupid stupid stupid :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Maus

Ik gebruik voor 90 procent van het poetswerk altijd van die wegwerp vochtige doekjes.
De echt bruine apparaten gaan in de douchebak met Dasty, maar dat is vrij risicovol.