1e M&G 2017 volle bak

Gestart door Stadium III, januari 03, 2017, 19:09:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46


joep

Citaat van: Stadium III op maart 16, 2017, 20:36:44
Joep ja nog 1 kan ,zit het wel vol :-D
Stuur maar een pm krijg je de gegevens

Gaat erom spannen iedereen maakt hier andere afspraken.

lo

Kwestie van de juiste prioriteiten stellen hè  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Heren
Was gezellig om weer wat gezichten te zien !
Het HT geweld los te laten op jullie en zo ook ff goed bij te praten

Thanks !!
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Rob46

#49
Zo, weer in het Amersfoortse. Onderweg de vele muzikale en soms in combinatie met HT geweld aan het verwerken. Het was wederom een voor mij zeer succesvolle M&G. Goed om bekende mensen te ontmoeten en om nieuwe kennismakingen te beleven. Zo heb ik met Joep en Leo vandaag kennis mogen maken. En dat was zeer aangenaam kan ik jullie mededelen beste forumgenoten! Liefhebbers pur sang.

Zo rond 11.30 uur werd ik door Rob, vrouw en zoontje hartelijk ontvangen. Leo en Wiliam waren er al. Joep sloot gelijk na mij aan. Al snel ging het eerste kopje overheerlijke koffie er in. En.... Een overheerlijk stukje selfmade appeltaart  :kwijl: Eerst even met Leo en Joep kennisgemaakt. Natuurlijk over audio en ht gebabbeld, maar ook andere (maatschappelijke) onderwerpen werden terloops aangesneden. Leuk zo'n M&G!

Al snel ging het eerste schijfje de Marantz speler in; de laatste film van Batman. Tjonge, ik heb een aantal jaren geleden de set van Rob al mogen beleven, maar deze setup met de  Klipsch luidsprekers en SUBWOOFERT kende ik nog niet. Sub met hoofdletters, dat verdient de sub ook want allememaggies; wat een beest! De film Batman krijgt met al dat ht geweld een extra dimensie, niet alleen audio, maar ook beeldmateriaal is haarscherp, groot en perfect in de kleuren. De  Klipsch luidsprekers doen het goed, erg goed! Dit is een pure ht set! Je beleeft een film op een gave manier. Je wordt echt in de film getrokken. Leo was tegen mij aan het praten, maar moest extra mijn aandacht trekken omdat ik helemaal in een scene van de film zat. En de Marantz heeft power, het lijkt wel dat het niet mogelijk is om de set overstuur te maken. Dat de ruiten er nog inzitten?

Enfin, even later werd mijn aandacht door lekker ruikende worstenbroodjes getrokken, en deze roken niet alleen lekker, zo smaakten ze ook! Tussen neus en de worstenbroodjes door werd er regelmatig van content gewisseld. Allemaal gaaf in beeld, geluid en beleving. Hier staat een zeer fraaie ht set te spelen. Je wilt gewoon een film het liefst afkijken. Verslavend is het, ja dat is het, verslavend.......

xander32

Een mooi verslag van zo te lezen een geslaagde M&G  :yes:.

Rob46

Het was echt erg leuk Robert, en in mijn beleving zeer geslaagd. :yes:

Cornelis1921

Het was weer erg gezellig daar in Brabant; de worstenbroodjes gingen er ook vandaag wel in. :kwijl:

Goed verslag, Rob. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

NB

Zo te lezen hebben jullie je uitstekend vermaakt. Leuk geschreven.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

WilliamB

inderdaad een gezellige M&G.
Rob zijn SET heeft vandaag weer erg veel indruk gemaakt. Geluid is erg goed, vooral het stemgeluid notworthy
Ook het laag is super. Wouw wat een kracht komt er uit deze SET.
Alles is mooi afgestemd met elkaar inclusief het beeld. Wat een plaatje.

En vandaag weer niets tekort gekomen, zo zijn wij verwend met warme appeltaart, en lekkere brabantse worstenbroodjes. Super verzorgd  notworthy

Ook weer erg leuk om kennis te maken met de twee Robs, Leo en Joep. Hebben het over van alles en nog wat gesproken, en hebben onze muzikale ervaringen met elkaar gedeeld. Toch weer het leuke van een M&G

Rob en Anouk nog bedankt voor jullie gastvrijheid, Rob, Leo en Joep bedankt voor jullie gezelligheid.
Tot zeker de volgende.
Groet, William  byebye

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Rob46

  redface

Hoe kan ik nou die overheerlijke appeltaart vergeten!  nonono violent1

Die was zelfgemaakt en mjammie!!!

Gelijk mijn post even aangepast  :yes:

lo

#56
Dat was het inderdaad, een zeer geslaagde M&G in huize StadiumIII.

Ik was al op tijd, het verkeer zat mee, en bij binnenkomst effe een praatje gemaakt met de kids van Rob en natuurlijk niet te vergeten zijn vrouw. Altijd leuk om deze hartelijke familie weer eens te zien en te spreken!
Tijdens dit gesprek worden je ogen als door een magneet naar Rob zijn speakers getrokken. Twee forse Klipsch zuilen flankeren de 60" TV aan weerszijden met daarnaast een beest van een subwoofer allen getooid met de zo kenmerkende koperkleurige speakerunits. Indrukwekkend is denk ik toch wel het goede woord als je dit zo ziet, zeker met de hoorntweeters boven de koperen blikvangers gesitueerd.  notworthy

Lust je een kopje koffie Leo... graag Rob, lekker... er volgen er nog wel een aantal om mijn droge mond te laven die ik heb gekregen van het met open mond aanschouwen van dit enorme spektakel en geweld. Man, man wat een kracht en wat een druk. Wat een beleving en wat een gevoel in je k*nt via de bank, je maag, je lijf, noem het maar op.  notworthy Een enorm mooie en lekkere aanvulling op de heel mooie 'beeldbuis', HT met hoofdletters wordt hier mijnsinziens geschreven. Een heel mooie set met componenten die erg goed met elkaar matchen die je een waarachtige beleving meegeeft. Zeer fraai!!

Het was inderdaad lastig om het voor elkaar te krijgen, omdat de set al je aandacht opeist, maar het is toch gelukt om weer bijzonder leuke en geanimeerde gesprekken te hebben. Dit was de eerste keer dat ik Rob (Rob46) life heb ontmoet, een gezellige kerel waarmee je met gemak over van alles en nog wat kunt spreken. Erg leuk weer, zoals ik al meerdere malen heb aangegeven, eigenlijk de mooiste bijkomstigheid van M&G's zijn de persoonlijke gesprekken!!

Ik vond het een erg leuke dag, in de eerste plaats door de schitterende set van Rob, maar misschien nog wel het belangrijkst door de geanimeerde gesprekken met Rob, Rob, William en Joep. Mannen ik wil jullie bedanken voor de gezellige dag, en Rob natuurlijk in het bijzonder voor het lekkere kopje koffie  :-D  de verzorging van de inwendige mens en de gastvrijheid.  HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

jrm


pameijer

Mooi om te horen dat het geslaagd was, had ook niets anders verwacht! Ik denk zelf ook maar eens een M&G te organiseren, in Groningen, wat natuurlijk een groot voordeel is  hello
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15