Marantz 2238b te vinden?

Gestart door Jack, mei 23, 2010, 01:29:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jack

Hallo iedereen,

Tot voor kort was ik een bezitter van de 2238b van Marantz. Hiervoor weer had ik de 2238.
Zoals ik al zei was ik de bezitter van de 2238b, wegens een brandje in mn huis die oversloeg naar de tafel waarop de receiver stond ben ik deze helaas kwijt nu..
De 2238b had ik een paar jaar geleden helemaal in orde gekocht van een vriend voor 25 euro, lekker prijsje.


Nu wil ik graag deze receiver weer in mijn bezit hebben, de 2238 zou ook prima zijn. Alleen mijn vraag waar kan ik zoiets nog vinden. Op marktplaats kan ik niks vinden, op ebay zie ik er 1 staan alleen is het beginbod 170 euro  nopompom
Tijdens het zoeken kwam ik ook op deze forum terecht, vandaar dat ik het ook even aan jullie vraag.

Tips anyone  pompom

Marvin

Welkom.
Ik kan natuurlijk niet in de kast van een ander kijken, daar is het internet nog net niet 'open' genoeg voor, maar er bestaat vast wel een kans dat één van de techniekers onder ons zo'n ding onder een laag stof heeft staan...

Marvin.

(Heb geduld dus, dit forum 'leeft' 's nachts niet echt).

hasselblad

Beste Marvin


De 2238B wordt best wel aangeboden op marktplaats,alleen nu even  niet.
Het een hele goede reciever.
Ik denk dat ze nu voor rond de 70 euro weg gaat.
Ik, maar ook anderen op dit forum, kennen  mensen om een oude 2238b weer geheel te reviseren.
Dus nieuwe Elco's,bias afstellen  en verlichting ( dit laatste is erg fraai).Dan speelt ze beter en als  nieuw voor tien jaar!
Dus welkom op dit forum, hier hoor je thuis.
Maar voor 25 euro lukt dit  niet meer, behalve wellicht op een lokale rommelmarkt.
De Marantz begint zeldzaam te worden.
Je kunt ook een veel betere losse 1060 versterker kopen en een  bijpassende tuner= beter sound.

Rob

HAL9000

Ik heb geen 2238B meer.
Ik heb momenteel alleen een 1550 en een 2270 staan voor de verkoop.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Marvin


2285B

Hey Jon
Hoe ziet die 2270 er uit
Heb je foto"s en een prijs?
Deze mis ik eigenlijk nog ( heb er wel een maar er is flink wat mee gebeurt.
Martin uut denekamp

Jack

Wow, best veel reacties. Niet gedacht dat dit forum zo actief zou zijn.

Qua reviseren.. Elco's en verlichting vervangen heb ik wel ervaring mee en zal waarschijnlijk ook wel lukken. Dat bias afstellen is wel nieuw voor me. Weet ongeveer wat het is, maar zal me er nog in verdiepen mocht dat nodig zijn. Dat zou ik eventueel op mn school nog kunnen doen.

De 1060 heb ik ook een lange tijd geleden gehad, prima ding. Maar zou toch liever de 2238b terug willen. Had ook wel gedacht dat ik zo rond de 70 euro ervoor kwijt zou zijn. In ieder geval wel aangenaam om te horen dat deze zo nu en dan op marktplaats etc. verschijnt. Zal dat nu ook wat vaker in de gaten houden. Ook zal ik op dit forum beetje rondneuzen.

In ieder geval thnx, er is dus hoop  pompom


Marvin

Als je overdag wat post heb je vrijwel direct een antwoord, nu is het na 12en en is het vrij rustig hier....  :-)

Dat gezegd hebbende zie ik dat er 19 leden online zijn, morgen zeker vrij jongens?!  :angel: :-D

Jack

Ja ik ben net thuis, verwacht natuurlijk niet gelijk een reactie rond deze tijden  :-) Voor dit soort dingen is een forum weer handig.

merlin

 :-D
oud apparaat = oud geluid



blaas je boxen voorzichtig op  violent1


:wink: ...of heb je ook oude boxen ?
Amp.   Marantz PM-80
CD      Ph CD624
Box     Driade
LS       Monitor Cobra OFC
Tu       Pioneer F-303RDS
DVD    Ph 728
TV       Samsung
Mobiel  Bentley (grapje)