Aangename verrassing met een 2226 Black

Gestart door leonthemol, september 02, 2016, 16:04:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjoek

Gefeliciteerd met de mooie aankoop. Ziet er goed uit. Geniet er van zou ik zeggen.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

i2Paq

Citaat van: leonthemol op september 21, 2016, 21:07:22
jammer dat ik op moet staan om de marantz aan en uit te zetten.  :zzz:   :-D

Het blijft behelpen met die oude beestjes!  :-D

Geniet er van!
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Hg

Citaat van: i2Paq op september 22, 2016, 10:43:51
Het blijft behelpen met die oude beestjes!  :-D

Geniet er van!
Mooie set [emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

wdh4230

Citaat van: leonthemol op september 21, 2016, 21:07:22
Zo weer terug uit Frankrijk  :lol: en gisteren meteen mijn gereviseerde marantz, B&W's , stands en Bluesound Node opgehaald. Staan al lekker een dagje in te spelen. Klinkt al echt super!

En ja deze 40 jaar oude versterker heeft nu dus Lan/Wifi, USB, Streaming, Optical-in, subwoofer-out  hello allemaal dankzij de Node. Werkt geweldig. volume standaard ingesteld op de 2226 en verder vanuit de Node bedienen. Alleen jammer dat ik op moet staan om de marantz aan en uit te zetten.  :zzz:   :-D


Hi Leon the mol,

Als ik mijn 4230 terug heb, wil ik ook zo'n netwerk gebeuren  creëren met die Bluesound Node. Maar hoe sluit je dat aan dan, of anders gezegd welke inputs gebruik je dan? Ik heb bv een simpele Bluetooth ontvanger op de aux aangesloten op mijn huidige SR6200. Werkt dat dan ook zo met die Bluesound?

Groet

WDH4230




leonthemol

#20
Citaat van: wdh4230 op september 23, 2016, 11:37:34

Hi Leon the mol,

Als ik mijn 4230 terug heb, wil ik ook zo'n netwerk gebeuren  creëren met die Bluesound Node. Maar hoe sluit je dat aan dan, of anders gezegd welke inputs gebruik je dan? Ik heb bv een simpele Bluetooth ontvanger op de aux aangesloten op mijn huidige SR6200. Werkt dat dan ook zo met die Bluesound?

Groet

WDH4230

Hi WDH4230,

De Node 2 heeft zelf verschillende zaken ingebouwd:
Wifi/LAN streaming vanaf een SMB share (lees elke NAS)
Bluetooth apt-X streaming
Spotify connect + nog een dozijn streaming services vanuit de Blue Sound APP.
De Node bedien je vanuit de app op je PC Telefoon of Tablet. Voor de basis dingen tijdens afspelen (volume, play, next) heb je touch buttons op de node. Of je leert de node een IR afstandsbediening.

Voor de aansluitingen zie het plaatje.

Ik gebruik de RCA out naar de AUX van mijn marantz. Mijn TV heb ik middels Toslink op de optical aangesloten.

De node heeft ook een headphone jack aan de voorkant.

Hoop dat het zo duidelijker is.


wdh4230


Brutus

Mooie set hoor. Top ding die Node 2 he  :angel:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20