Geluids uitval

Gestart door uberoor, augustus 12, 2013, 19:24:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: koloro op augustus 14, 2013, 08:10:11
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/999132/APC-Back-UPS-ES-USV-400VA;jsessionid=B39FB38B184F1A5D794F4BB22C557CE1.ASTPCEN18

Ik heb zelf een UPS van APC aangeschaft, ik heb het idee dat het werkt. Iig veel minder storingen.

Misschien een idee voor je?? :wink:

Succes

Maar er komt toch altijd al stoom uit een stopcontact ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

heb je een verlengsnoer pak is een contact doos van een andere groep ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

koloro

Citaat van: John Wx op augustus 14, 2013, 10:56:35
Maar er komt toch altijd al stoom uit een stopcontact ?

Lijkt me niet handig..... :wink:
Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik ga ervan uit dat er wellicht een stroomstoring (powerdip)is door een of andere reden.
Wat de UPC doet, het is eigenlijk gewoon een batterij, is niet meer dan een constante stroomtoevoer afgeven en hij vangt de dipjes op, volgens mij.

Verder ben ik geen expert, maar bij mij werkt het wel heb ik het idee. :yes:

Nogmaals, misschien het proberen waard, kijk of iemand in de buurt er 1 heeft en vraag 'm te leen.

Exxar

Uberoor, is het probleem nu opgelost met het netfilter?

uberoor

Ik heb het monster blok er gister tussen gedaan.
Met een film kijken via de laptop ben ik nog niets tegen gekomen, het kan toeval zijn want hij had het niet altijd maar het kan ook opgelost zijn.

Gewoon tv kijken via een digitale decoder werkt nog niet super.
Ik kreeg de storing weer maar nu nog korter dan dat het eerst was.

Ik ben sinds kort verhuisd maar in mijn oude woning had ik het ook al met de sr6006 dus ik weet niet wat dat dan is.
Het is misschien wat er gezegd word. In het Westland Zijn gigantisch veel verstoringen dus waarschijnlijk ligt het toch daar aan. Maar wel heel vreemd dat alleen marantz daar last van heeft en denon niet...

renes59

Jij hebt alles digitaal, ligt het daar niet aan. YT hapert soms ook en dan kun je zien dat er niet genoeg binnenkomt om af te spelen. Wel stroom genoeg maar geen bits genoeg om wat mee te doen.
Heb je het ook als je gewoon een cd afspeelt.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

uberoor

dat weet ik niet , heb geen cd speler, maar als ik internet radio luister via de versterker niet dan blijft hij door spelen

het zelfde geld als ik bv een mp3 af speel via de laptop doet hij het ook prima
ik ga nu een uur lang een serie kijken en daarna nog een deel dus ik laat wel weten of hij het dan nog steeds heeft

uberoor

#22
Hij deed het net al weer.
Dus dat was vrij snel. Dus ook met films heeft hij het nog steeds, maar wat ik eerder aan gaf het is wel korter dan eerst.
in de korte tijd van een uur is het 4x gebeurd...
Even dit deel af kijken en dan probeer ik hem op een andere groep....




uberoor

Citaat van: renes59 op augustus 14, 2013, 15:11:42
Jij hebt alles digitaal, ligt het daar niet aan. YT hapert soms ook en dan kun je zien dat er niet genoeg binnenkomt om af te spelen. Wel stroom genoeg maar geen bits genoeg om wat mee te doen.
Heb je het ook als je gewoon een cd afspeelt.
Wat kan ik daar aan doen dan?

Marvin

Ben niet zo happig op firmware updates, maar kijk eens of je wat spul kan updaten.

uberoor

ik eerlijk gezegd ook niet , maar ik kan wel is een poging doen tot

heb net een uur lang gekeken zonder dat het geluid ook maar weg viel
dat was op de andere groep
Het kan ook net als gister avond toeval zijn natuurlijk
Daarom nog maar wat kijken....

Marvin


Marvin

Je bent blijkbaar één van de weinige met onaanduidbare problemen. 

Ik geloof zelf niet in stroomdipjes met dit soort problemen. 
Dus moet je het ergens andere zoeken.
Welk Monster stekkerblok heb je?

uberoor

Ik weet het niet, ik heb de HDP 750G
Het is ook wel een ideaal blok want nu gaat alles tenminste uit standby maar direct uit en tegen blikseminslag dus het heeft ook nog wel wat nut.

Ik ben nu alles aan het uit proberen wat het zou kunnen zijn, ik heb hier ook een aquarium staan waar 2 pompen op draaien ik weet niet of het uit maakt, zou inprinciepe niet uit moeten maken maar ja , ik weet het nu allemaal echt niet meer.

Eerst nog maar is proberen op de andere groep en dan zien we wel verder....

uberoor

korte update :
op die andere groep heeft hij het zelfde probleem...
dus aquariumpomp heeft er niks mee te maken
Tv net geüpdatet, maar versterker niet die was al helemaal up to date... verdere apparatuur nog niet gedaan.
Laptop is altijd up to date...