SC-80, SM-80 en PM-80

Gestart door i2Paq, augustus 17, 2011, 19:35:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: i2Paq op augustus 21, 2011, 22:00:05
Maar hoe sluit ik deze SC nu aan op mijn/een PM?

gewoon op een ingang bijvoorbeeld aux


die SM-80 is wel vaag met ze THX sticker er op  HLP
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SMarcel

#46
Hallo i2Paq,

Ik weet niet maar ongetwijfeld heb jij deze advertentie zelf ook al gezien!

http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/versterkers-en-receivers/475067287-marantz-sc-80-voorversterker.html

Heeft hij/zij geen SM-80?? meestal gebruik je een voorversterker samen met een eindversterker

Groeten,

Marcel

i2Paq

Citaat van: SMarcel op augustus 22, 2011, 13:49:35
Hallo i2Paq,

Ik weet niet maar ongetwijfeld heb jij deze advertentie zelf ook al gezien!

http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/versterkers-en-receivers/475067287-marantz-sc-80-voorversterker.html

Heeft hij/zij geen SM-80?? meestal gebruik je een voorversterker samen met een eindversterker

Groeten,

Marcel

Die heb ik inderdaad gezien, en nee, hij heeft geen SM-80 (reeds gevraagd, haha).
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

Als alles meezit morgen een SM-80  :kwijl:

Wel in de kleur zwart, maar je moet ergens beginnen  :angel:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Citaat van: i2Paq op augustus 22, 2011, 22:21:26
Als alles meezit morgen een SM-80  :kwijl:

Wel in de kleur zwart, maar je moet ergens beginnen  :angel:

Heb je heel internet op z'n kop gezet? Waar heb je deze nu weer vandaan en in wat voor een staat is deze?

Groeten,

Marcel

i2Paq

Citaat van: SMarcel op augustus 23, 2011, 07:08:49
Citaat van: i2Paq op augustus 22, 2011, 22:21:26
Als alles meezit morgen een SM-80  :kwijl:

Wel in de kleur zwart, maar je moet ergens beginnen  :angel:

Heb je heel internet op z'n kop gezet? Waar heb je deze nu weer vandaan en in wat voor een staat is deze?

Groeten,

Marcel

Zoekt en Gij zult vinden  :wink:

Hij is werkend en gewoon in gebruik en volgens de verkoper is hij in prima staat.
We gaan hem vanmiddag bekijken dus vanavond weet ik meer.

Foto's volgen uiteraard.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Ik ben heel benieuwd.

Ik zou hem aldaar toch even vragen of je deze mag open schroeven en de elko's bekijken, zie hiervoor de foto's welke Jon heeft genomen van mijn SM-80.

We horen wel wat het wordt, succes!! HB

i2Paq

Net thuis, en de SM-80 is binnen  :-D

Ik mocht hem niet open schroeven, wat logisch is natuurlijk.

We hebben zeker een uur samen geluisterd. Hij speelde met een Luxman voorversterker en Aucisticlab (oid) Monitor speakers.
Klonk werkelijk prachtig.

De man deed hem met pijn in zijn hart weg, hij was de eerste eigenaar maar wilde "iets anders", ging voor een Onkyo.

Geen krasje, butsje of wat dan ook, alleen bij 1 van de speaker aansluitingen is een stukje plastic weg.
Maakt niet uit, ik wil er toch andere op zodat er banaan in kunnen.

Morgen aansluiten en een foto, nu slapen  :gaap:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Nou, ik lees het al, een goede koop gedaan en dan ook nog in mint conditie, super.

En nu gaat het genieten beginnen.

Maar met wat ga je nu naar HAL9000? De PM-80, de SC-80 of de SM-80?? Of de hele serie?

Veel luister plezier.

Groeten,

Marcel

i2Paq

#54
Foto's!

Zoals ik al zei is hij van de eerste eigenaar.
Hij komt uit Belgiƫ, er stonden er 2 te koop en op beiden heb ik gereageerd.

De eerst reactie was van diegene waarvan ik hem gekocht heb, de advertentie is nu weg.
Diegene van de andere advertentie die er nog wel staat is ook al verkocht, ook aan een Nederlander (geen idee waarom de advertentie er nog steeds staat).

Mocht iemand hem willen ruilen voor eentje in Champagne kleur?

Pictures says it all!

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

i2Paq

#56
Hoe sluit ik de SC aan de SM aan?

Ik zie op de SM maar 2 ingangen dus dat kan niet missen.
Op de SC zie ik naast veel ingangen een
PRE OUT    (1+)  (2-).
Daaronder   L      L
Daaronder   R      R

Daarnaast nog een BUS In / OUT.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

Om mijn eigen vraag te beantwoorden en met dank aan HAL9000:

De PRE OUT  (1+).

De ander, de PRE OUT  (2-), is voor een 2de SM-80 bv.

Zojuist de set samen met de CD-72 aangezet en dat klinkt STUKKEN beter dan de PM-62 of de PM-78.

Het geluid is veel helderder, voller en "echter".

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

Citaat van: i2Paq op augustus 21, 2011, 19:58:02

Gevonden!

Morgen even tussen de middag ophalen  :schater:

ZO!!! Even een ENORME schop omhoog.  :wink:

Klik het linkje en zie de nieuwe aanwinst van i2Paq  :-D

Jawel, zojuist is een kennis uit Zwitserland er geweest en heeft hem gekocht voor 100,-  pompom
Zo zie je maar weer waar Internationale contacten goed voor zijn.

Nu nog op transport naar Nederland, maar de eerste stap is gezet  :-)
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...