kwaliteit av9000 mm9000

Gestart door Susanne, augustus 27, 2009, 22:13:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Susanne

Hallo iedereen,

Ik ben zoals sommige van jullie al hebben gezien op zoek naar een marantz av9000+mm9000. Ik ben een 'beginner' qua versterkers. Mijn vraag is dan ook of deze set wel goed is?
Van alle recenties die ik heb gelezen,  HBklinkt het als muziek in de oren HB, maar wat is jullie ervaring, als iemand deze set heeft/heeft gehad?

Alvast bedankt!!!

Groetjes Susanne

Marvin

dat is een nette combinatie.
hoe kom je als 'beginner' bij een voor eind combi?

Susanne

Nou, om eerlijk te zijn vind ik deze set er mooi uitzien. Ben sowieso op zoek naar een andere installatie, vandaar dat ik aan het zoeken was op marktplaats en bij die Marantz uitkwam. Jammer dat er maar zo weinig te koop staan!!
En ben het typenummer gaan googlen, en het leek me wel wat om zo eens te beginnen. Kijken of het allemaal wat voor mij is, wat ik wel denk hahaha!! Alleen dan nog een keer andere boxen en dan zal het wel goedkomen!

Susanne

Jeroen

#3
Welkom Susanne

Ik dacht inderdaad dat het de nieuwe voor en eindversterker was, daarom wat veranderd in de tekst. Ik weet niet precies wat deze voor en eindversterker moet kosten (ik neem aan 2e hands) maar als je wat verder zoekt kun je een goede receiver aanschaffen met meer specificaties als deze voor en eindversterker.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

j o r r i t

Jeroen, ik denk dat jij het over de 8003 voor eind combi hebt. Het gaat hier om de 9000 serie die al heel wat jaartjes op de markt is.

Jeroen

Je hebt helemaal gelijk :? :? :?, ben nog niet helemaal wakker :-P :-P :-P.

Gr. Jeroen