De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Marvin

#180
.

Mexicaanse Hond

Staat die saxofoon er voor de sier of speel je, Marvin?

Marvin

Nee daar kan ik vrij weinig mee.....  :-D
Heb wel piano les gehad, maar die sax heeft niet eens een rietje in het mondstuk.
Neighbour-proof..... 

Marvin

#183
..

lo

zie je testje bij testsectie. Wel mooi beeld hoor alleen wat er te zien is nog effe aanpassen :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

#185
..

joep

#186
Zie alleen de kabeltjes op de laatste foto niet.

Verder hangt er heel wat. Aan het plafond bedoel ik hoor.

De buren al zelfmoord neigingen?

lo

De laatste foto lijkt verdacht veel op die van de D1 van llOll. Ook van die pronte knoppen :-D :schater:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Citaat van: joep op april 28, 2010, 11:03:05
Zie alleen de kabeltjes op de laatste foto niet.

Strapless.....  :-D

Vlearmoes

En de eerste foto is op kop  :-D

of heb je het meubel naar het plavond gestuurd ?
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Marvin

Ja, ik ben de nieuwe Uri Geller.....    :-P

Dus als je dit leest, hou je inboedel in de gaten...

JohnWx

Citaat van: marvin op mei 11, 2010, 14:35:47
Ja, ik ben de nieuwe Uri Geller.....    :-P

Dus als je dit leest, hou je inboedel in de gaten...


HB notworthy HB
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Handige mensen gezocht ivm verbouwing HT-Bar, liefst in bezit van stappenteller!  clown1

xander32

Jij hebt wat mij betreft in ieder geval de meest bijzondere installatie hier op `t forum. Een stoere installatie.

Sander.

Marvin

#194
..