De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Hier ligt ie ook boven op de kast stof te vangen, maar zal vast wel een keer van pas komen. 

RHK

Citaat van: marvin op augustus 28, 2021, 14:19:23
Hier ligt ie ook boven op de kast stof te vangen, maar zal vast wel een keer van pas komen.

Al is het alleen maar om bij eventuele verkoop dit kastje als meerwaarde erbij aan te bieden.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Marvin

Ja dat is ook zeker waar!

Heb net wel de HDMI kabel er uit gehaald om een Xbox360 aan te sluiten.  [emoji16]

Marvin

Altijd fijn wakker worden zo, hufters.



TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Ze hebben door de straat geracet, ben blijkbaar niet het enige slachtoffer.
Ik geef niet zoveel om die auto, maar die spiegel was zo nu en dan wel handig en ik vond het achteraf gezien toch wel fijn dat ik die deur van buitenaf kon openen.

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Marvin


pameijer

Was bij mijn zus deze week in Schiedam exact zo. Een dronken Pool was door de straat met allemaal geparkeerde auto's aan het scheuren en heel veel van die auto's flink beschadigd.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Marvin

Hier vijf auto's.
Ik ben er nog zo slecht niet aan toe als ik de buurman z'n auto zie.

JohnWx

Citaat van: marvin op september 19, 2021, 22:04:09
Hier vijf auto's.
Ik ben er nog zo slecht niet aan toe als ik de buurman z'n auto zie.

Blijven hufters en klootzakken  :gp:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Het zit nog in de fine tune fase, moet ook m'n kabel magie nog toepassen.
De wieltjes onder de subs kunnen er nog onderuit als het iets te hoog blijkt.
Heb ze vroeger ook wat in de hoogte gehad, zal toen vast met een kratje bier zijn gedaan... [emoji16]
Ze koppelen beter met de ruimte als ze wat hoger staan zoals nu.


Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marvin



Even wennen, maar het heeft wel wat..

TurboMarco

Die center steekt er wel een beetje schril bij af  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)