De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

sjoek

En de ti heeft ook nog meer mhz toch?
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Marvin

 Vast wel. [emoji1787]

TurboMarco

Dat zal verschillen per uitvoering ,ik meen wel dat de ti meer cuda cores heeft.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

De hele Pascal serie kaarten zijn mijn inziens nog steeds heel goed.
Het grote voordeel van de 1050(ti) is het lage verbruik waardoor de lekker koel en stil zijn en toch behoorlijk presteren.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

sjoek

Dat was ook de reden dat ik toen ook voor de 1050 ben gegaan. Tegenwoordig met dikkere voeding geen last meer van :evil:

Oja en Marvin als je niet alles opnieuw wilt instaleren er zijn ook kabeltjes verkrijgbaar van sata naar usb. Dan hang je de ssd eerst via usb aan de pc en kan je je hdd klonen naar de ssd. Daarna pc afsluiten hdd eruit ssd er in en je bent klaar.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Marvin

Ja ik heb dat toevallig net gelezen, het klonen van de schijf.
In principe staat er niks bijzonders op, een schone installatie kan geen kwaad.
Even een verse start.

sjoek

Dat is ook waar. En als er inderdaad niks bijzonders op staat is het ook zo gepiept.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Marvin

Toch maar aan het klonen geslagen, dat was binnen 25minuten gedaan.
Dat was wel erg verleidelijk.
En ja dit is echt tering snel zo...!

Gelijk Foobar herontdekt, Spotify er aan gekoppeld.
Equalizer aangezet, nu is het in pure direct gewoon weer ouderwets genieten.
Stuur het via naar de Denon via wasapi, dit is dik.
Je kan met dat foobar zoveel verrekt veel, ik ben weer helemaal in m'n nopjes. [emoji16]

JohnWx

Citaat van: marvin op januari 29, 2021, 11:08:07
Toch maar aan het klonen geslagen, dat was binnen 25minuten gedaan.
Dat was wel erg verleidelijk.
En ja dit is echt tering snel zo...!

Gelijk Foobar herontdekt, Spotify er aan gekoppeld.
Equalizer aangezet, nu is het in pure direct gewoon weer ouderwets genieten.
Stuur het via naar de Denon via wasapi, dit is dik.
Je kan met dat foobar zoveel verrekt veel, ik ben weer helemaal in m'n nopjes. [emoji16]

Heb je ook de plug ins gedaan

De ASIO support en WASAPI (vraag mij niet waarom mar is audiopiel)

En zo lekker simpel uiterlijk mooi gewoon en simpel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Ja ik ben goed bezig, heb ook plug-ins.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Die Denon wordt als geluidskaart gebruikt, DENON WASPAPI driver.

Dennis E36

Gaaf om allemaal zo te lezen hoe je bezig bent met streamen  :yes:
Ik zit hier nog heerlijk simpel met iPeng op de iPhone het streamertje aan te sturen. Ben rijkelijk laat met overstap naar streamen, dacht dat ik de cd zou gaan missen. Het tegendeel is echte waar  :|
Internetradio, geripte cd's vanaf de interne HDD en af en toe Spotify (met name voor de kids en pre avondklok op de fiets 's-avonds beetje ontspannen/inspannen tijdens de lockdown)

Voor nu dus nog zonder tussenkomst van PC/Laptop.
Alleen nodig bij (hi-res) muziek downloaden.
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Marvin

Een pc is toch wel erg handig hoor.

JohnWx

Citaat van: Dennis E36 op januari 29, 2021, 13:40:19
Gaaf om allemaal zo te lezen hoe je bezig bent met streamen  :yes:
Ik zit hier nog heerlijk simpel met iPeng op de iPhone het streamertje aan te sturen. Ben rijkelijk laat met overstap naar streamen, dacht dat ik de cd zou gaan missen. Het tegendeel is echte waar  :|
Internetradio, geripte cd's vanaf de interne HDD en af en toe Spotify (met name voor de kids en pre avondklok op de fiets 's-avonds beetje ontspannen/inspannen tijdens de lockdown)

Voor nu dus nog zonder tussenkomst van PC/Laptop.
Alleen nodig bij (hi-res) muziek downloaden.

Chromecast Audio alleen nog 2de hands wereld product
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.