Marantz SR6006 ab en menu probleem

Gestart door Jeffreysr, maart 01, 2021, 20:27:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeffreysr

Ik heb dus een SR6006 maar sinds een paar weken heb 2 problemen. Ik hoop dat er iemand is die raad weet.

-Van de afstandsbediening werkt de volume omhoog omlaag knop niet meer.
-het amp menu is scrambled. Ik heb al een andere hdmi kabel er tussen gedaan en ik heb de andere uitgang van de reciever geprobeerd. Het andere eind zit aangesloten op de hdmi arc aansluiting van mn samsung 4k tv.

Ik waardeer ieders aandacht voor deze issues. Ik zou graag een foto toevoegen aan m'n bericht maar weet niet hoe dat werkt hier...

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Jeffreysr

Heb de reset een aantal keer gedaan. Het menu wordt dan idd weer helder maar ga ik bv richting internet radio dan wordt het weer scrambled. Zo raar... kon ik maar een video ervan posten hier.
Overigens kan ik ook geen internet radio zenders meer zoeken. Ik krijg het bericht dat ik naar marantz.com moet voor meer info... toevallig heb ik er ooit 2 zenders ingezet en die onthoud hij. Maar ik wil meer zenders en dan kan dus niet meer.... de volume knop van mn ab werkt ook niet meer.