Op bezoek bij Dexter

Gestart door Mexicaanse Hond, juni 11, 2011, 08:33:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: Whisper.nl op juni 21, 2011, 11:32:55
Begrijp ik je goed Harry, jij gaat voor ons zingen onder het genot van een glas overheerlijke wijn ??

Tell me when where and when ?? .I'll be there.

Groet Whisper

Mmm, waar heb jij dat gelezen dan?
Ik had gezegd dat ik er best wel een mooie fles wijn op wilde zetten dat jij het over het verslag van Dexter had en niet over de luistermiddag of over zijn set.

Maar ik wil op de BBQ best wel wat zingen, hoor.
Het lijkt me ook leuk om samen met Wim en andere mensen die een instrument bespelen wat te jammen.  HB
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

gerard

Leuk verslag om te lezen  :-)

Mooi dat muziekliefhebbers zo'n middag bij elkaar kunnen zitten luisteren en genieten van muziek maar ook
kunnen l*llen over de audio-doosjes-hobby.


@ Dex; Jammer dat je "sets van leden" niet meer leesbaar is  :cry:

grt gerard
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Dex

Citaat van: gerard op juni 21, 2011, 20:48:27
@ Dex; Jammer dat je "sets van leden" niet meer leesbaar is  :cry:

grt gerard

Het had maar weinig gescheeld of ik was hier en op nog een paar fora gewoon niet eens meer teruggekomen Gerard.
Was afgelopen weekend opeens helemaal klaar met internet fora, stereo spullen, Marantz en alles wat er nog meer bij hoort en eerlijk gezegd is dat nog steeds een beetje zo.

Had wat spullen te koop staan en werd daarover via diverse kanalen benaderd (niet via dit forum!)  alsof ik een crimineel was vanwege mijn vraagprijs daarvoor, en ook nog door niet serieuze 'kopers' (lees: sukkels zonder geld) 
Ik had een maand of wat terug 800 Euro betaald voor mijn CD95 loopwerk en kreeg nu te horen dat zo'n ding met een paar honderd Euro al heel dik betaald was.
Per slot van rekening staan er wekelijks ook maar zat te koop van die dingen net zoals mijn PM95 versterker (incl. RC) die zie je ook met grote regelmaat opduiken in zo'n conditie...... frusty

Dat is ook de reden dat ik mijn persoonlijke topic hier en overal elders op het internet volledig heb geschoond van mijn inbreng en foto's.
Dankzij voortschrijdend inzicht en een (stomtoevallig vanmiddag geplaatste) voor mij persoonlijk zeer verhelderende en vooral relativerende discussie op dit forum, ben ik inmiddels wel weer wat gekalmeerd, maar de beslissing om toch al mijn Marantz spullen te verkopen staat nog wel als een huis overeind.
Van zodra dat gebeurt is zal ik waarschijnlijk weer net zo verdwijnen als ik gekomen ben want ik heb, net zoals de afgelopen 12 jaar, geen fora nodig om van mijn stereo hobby te genieten. 

Mexicaanse Hond

Wel een leuke persoonlijke tekst van King Crimson, trouwens.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Dex

Citaat van: f.luisteraar op juni 21, 2011, 21:29:42
Wel een leuke persoonlijke tekst van King Crimson, trouwens.  :wink:

Nu je het bovenstaande hebt gelezen kun je dat inderdaad in het juiste perspectief plaatsen ja..... :yes:

Mexicaanse Hond

Ik had 'm inderdaad al gevat.

Ik zou het jammer vinden als je weer ging, maar ik begrijp je wel.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Dex

Citaat van: f.luisteraar op juni 21, 2011, 21:35:37
Ik had 'm inderdaad al gevat.

Ik zou het jammer vinden als je weer ging, maar ik begrijp je wel.

Zoals ik al zei: Ik twijfel nog wat ik zal doen en voorlopig gun ik de diverse fora het voordeel van die twijfel.
Maar dat kan alsnog veranderen in de toekomst.

Mexicaanse Hond

Citaat van: Dex op juni 21, 2011, 21:39:15
Zoals ik al zei: Ik twijfel nog wat ik zal doen en voorlopig gun ik de diverse fora het voordeel van die twijfel.
Maar dat kan alsnog veranderen in de toekomst.
Het hele forum houdt zijn adem in, Dex.  clown1
Grapje ter relativering moet kunnen, toch?  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Dex

Citaat van: f.luisteraar op juni 21, 2011, 21:40:22
Het hele forum houdt zijn adem in, Dex.  clown1
Grapje ter relativering moet kunnen, toch?  :wink:

Ja hoor, ik ben wel wat gewend.  :yes:
Over mijn motivatie om eventueel weg te gaan: Misschien is het zo dat ik na zovele jaren een beetje forum moe geworden ben en dus sneller denk 'weg ermee!'
Maar aan de andere kant is het toch ook wel weer leuk om met gelijkgestemde zielen te kunnen lolliestoklen over je hobby.  clown1

Mexicaanse Hond

Ik heb zelf al wat fora verlaten, omdat je steeds dezelfde mensen met steeds dezelfde mening tegenkomt.
En nieuwelingen worden vaak niet serieus genomen, ook al zoiets waar ik niets van begrijp. Dat je nieuw bent op een forum wil niet zeggen dat je niet weet waar je over praat.
He leuke van dit forum is dat je er veel leuke contacten aan overhoudt. Ik word de laatste tijd om de haverklap door mensen uitgenodigd en dat is gewoon erg leuk.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

gerard


Tja, niet alle opmerkingen op de fora zijn leuk en/of vriendelijk maar zeggen vaak heel veel over de andere persoon. Opzich wel begrijpelijk dat je na diverse ervaringen wat anoniemer aanwezig wil zijn.

Ik probeer de leuke en voor mij interessante items uit de div. fora te filteren zonder me al te veel aan onderling geouwehoer van leden te storen; dan snel verder zappen.

Citaat van: Dex op juni 21, 2011, 21:25:21
.... geen fora nodig om van mijn stereo hobby te genieten. 

Ben ik helemaal met je eens.  :yes:

Maar toch vind ik het leuk om met (over het algemeen) gelijk gezinde audio/muziek liefhebbers van gedachten te kunnen wisselen en ervaringen te delen.
Zo nu en dan zit ik op dit forum met een big smile dingen te lezen die forum members schrijven.
Dat is voor mij toch wel een toegevoegde waarde die de hobby leuker heeft gemaakt.

Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes