weer een nieuwe live show bijwonen?

Gestart door viceadmiraal61, april 04, 2010, 23:37:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HiFi gek

Voor die genen die wel komen .

Volgende week zaterdag op 22 mei is het dan eindelijk zover .

Tot ziens dan .




Groeten  EDWIN  B

lo

Helaas kan ik er toch niet bijzijn zoals ik al aangaf. Heel erg jammer.

Wie gaat er overigens wel naar toe?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm


WimPeu

Ik wacht wel op de Beyonce recordings...ik reserveer al vast bij deze... :-D

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: lo op mei 15, 2010, 16:18:26
Helaas kan ik er toch niet bijzijn zoals ik al aangaf. Heel erg jammer.

Wie gaat er overigens wel naar toe?

groet,

lo

Jammer dat je er niet bij kunt zijn, lo.
Ik ga er natuurlijk heen, zo dichtbij.

lo

Ja helaas lukt het echt niet. Heb dan een bijeenkomst van de vereniging waarbij ik ben aangesloten, en helaas kan ik die niet overslaan. Had me er op verheugt om weer een aantal van jullie te ontmoeten :yes:. Maaaaarrrrr volgende keer beter pompom. Ik hoop in ieder geval dat Fritz ons blijft uitnodigen als "die hard marantz vervormers" :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Helaas kan ik ook niet, er is een plek voor me gereserveerd op de reserve bank van Louis.   :-D

Mexicaanse Hond


Marvin


Mexicaanse Hond

Oh, moet Bayern zaterdag dan spelen met jou als pinch hitter?

HiFi gek

Ben ik dan met Mexicaanse Hond de enige van het Marantz forum die wel gaan ?

Dat zou wel erg magertjes zijn .



KOM OP MANNEN EN VROUWEN , MELD JE AAN EN HAK DIE KNOOP DOOR .



Het Marantz forum heeft inmiddels heel wat leden .
Dan moeten wij toch voor een veel grotere opkomst kunnen zorgen dan nu het geval is .
Minimaal zo'n 10 personen moet toch mogelijk zijn , liefst natuurlijk nog veel meer .



HOPELIJK TOT ZIENS .




Groeten  EDWIN  B

viceadmiraal61

ja het zou toch wel leuk zijn om er een marantz forum feestje van te maken.....ook nu weer zit
er een gratis cd bij.......laat alle tweaken vallen .......en ervaar hoe live muziek klinkt........
wie meld zich nog meer?????

joep

Jammer zit 22e toch in die richting (Schaarsbergen). Op bezoek bij 11e luchtmobiel air assault.

Volgende keer samen met Lo die kant uit dan maar?

lo

Citaat van: joep op mei 17, 2010, 12:15:49
Jammer zit 22e toch in die richting (Schaarsbergen). Op bezoek bij 11e luchtmobiel air assault.

Volgende keer samen met Lo die kant uit dan maar?

Lijkt me leuk Joep :yes:
We houden het in ons achterhoofd.
Fijne dag gewenst de 22e

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Martin

JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok