Aanmaken van meerdere account niet toegestaan

Gestart door Maurice, juni 05, 2011, 19:26:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Banned members tonen ja of nee

Ja maak apart bekend wie verbannen is en waarom
29 (76.3%)
Nee is niet nodig, wie verbannen is weet het wel voor zichzelf
9 (23.7%)

Totaal aantal stemmen: 32

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Ik heb voor gestemd ,ik moet er wel bij zeggen dat ik in het verleden er wel tegen was .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

renes59

#17
Ik ben voor, laat maar zien wat eraan de hand is. Er is wat aan de hand anders deze poll niet.
Mod edit: speculeren over gebande personen heeft geen zin
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Cornelis1921

 :no: Tegen gestemd; het is in de eerste plaats een zaak tussen de administrator en de desbetreffende(n). Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

still life

Citaat van: renes59 op juni 05, 2011, 23:57:28
Ik ben voor, laat maar zien wat eraan de hand is. Er is wat aan de hand anders deze poll niet.
Mod edit: speculeren over gebande personen heeft geen zin

stupid .. voor openheid, maak het evt enkel zichtbaar voor leden..

ben een paar dagen offline geweest, maar het is vrij opvallend welk duo er afwezig is.. :angel:

meerdere accounts: kan zo zijn redenen hebben..
voor mij blijft het bij SL.. clown1

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Dex

Citaat van: still life op juni 06, 2011, 09:24:14
stupid .. voor openheid, maak het evt enkel zichtbaar voor leden..

ben een paar dagen offline geweest, maar het is vrij opvallend welk duo er afwezig is.. :angel:

meerdere accounts: kan zo zijn redenen hebben..
voor mij blijft het bij SL.. clown1

Ik ben ook voor openheid en heb daarom dus voor gestemd.
Als je wil beperken wie er kan lezen welke persoon geband is en waarom, kun je dat doen in een apart forumdeel dat alleen te bereiken is nadat je bent ingelogd.
Inmiddels heb ik ook gezien wie er al een tijdje niet aanwezig zijn, maar had dat nog niet direct in verband gebracht met een ban.
Blijkbaar heb ik de aanleiding daarvoor gemist.  clown1

Verder ben ik van mening dat het hebben van meerdere accounts op een forum nergens voor nodig is.
Het werkt verwarrend omdat je (als nieuweling die niet iedereen kent op dit forum) niet beter weet dan dat je met verschillende personen aan het communiceren bent, terwijl het feitelijk één en dezelfde persoon is.
Al kijkend in de ledenlijst zie ik dat er ook veel accounts zijn van mensen die nog nooit hebben gepost. (meer dan 700.... :-o)
Misschien is het een idee om ze eens een mailtje te sturen met de vraag of ze nog lid willen blijven omdat anders hun account wordt verwijderd?

PS: Ben zelf meer dan 10 jaar actief geweest op diverse fora als Admin en Moderator dus vandaar mijn ietwat directe mening.  :-D

jrm

Ik heb ook gestemd op .... voor!
Dit om in ieder geval allerlei speculaties voor te zijn en dat inderdaad er geen verwarring ontstaat.

cheese

Ik heb ook voor gestemd , gewoon omdat ik voor openheid van zaken ben.


Gr. Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Janver

Voor gestemd, liefst wel alleen voor leden te zien.

Openbaar maken helpt ook aan de zelf corrigerende werking van het forum; het is geen mooie manier maar zulke dingen verbergen of stil houden is ook niet elegant en doet zelfs een beetje dictoriaal aan.
Hier kan uw reclame staan!

xander32

Van mij een stem voor.

Een ban bij voorkeur enkel in te zien door de geregistreerde leden, zoals JanVer hierboven ook aangeeft. Door een ban te delen met de overige leden denk ik dat er een (nog) meer preventieve werking van uit zal gaan. Wat ik echter niet geheel helder heb zijn de uitgangspunten betreft het al dan niet krijgen van een ban en de duur daarvan. Zijn die er en zo ja zijn deze ook in te zien?


Sander.

vielzweck

Tegen.
De schandpaal is afgeschaft en dient niet via een achterdeur weer binnen te moeten komen. Wij zijn hier niet bij justitie.
Ik hou ook helemaal niet van dit soort publieke exercities.
Waarom tegenmoet komen aan dat schaamteloos gluren. Laat zien dat de marantzsite klasse in huis heeft.
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

ik heb ook tegen gestemd hoeft van mij niet openbaar gemaakt te worden  :no:


Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: vielzweck op juni 06, 2011, 17:09:00
Tegen.
De schandpaal is afgeschaft en dient niet via een achterdeur weer binnen te moeten komen. Wij zijn hier niet bij justitie.
Ik hou ook helemaal niet van dit soort publieke exercities.
Waarom tegenmoet komen aan dat schaamteloos gluren. Laat zien dat de marantzsite klasse in huis heeft.
Ik zit hier zelf dubbel in. Het gaat hierin niet om schaamteloos gluren, maar om duidelijkheid te verschaffen en roddels en insinuaties te voorkomen. In het verleden zijn als moderators (en ik persoonlijk) al uitgemaakt voor alles wat in WOII fout zat, juist omdat wij geen openheid gaven.
Het aantal bans dat wij uitdelen is ook enorm laag.
Om de bekendmaking een schandpaal te noemen, gaat mij echter iets te ver. Het is ook uit te leggen welke leden met welke reden even afwezig zijn.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude