tragisch bericht baerke 65...............

Gestart door bonbon, september 09, 2010, 13:30:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bonbon

beste mede forum leden,

hoewel ik hier eigenlijk niet meer actief ben wil ik toch dit bericht met jullie delen.

Ik werd zojuist opgebeld door een kennis van Bert dat Bearke (Bert) vorige week uit het leven is gestapt. Hij vond door diverse persoonlijke problemen niet meer de kracht om verder te leven...... Dit heeft me diep geraakt omdat  ik Baerke heb mogen leren kennen als een bijzonder mooi en gevoelig mens die het hart precies op de juiste plek had zitten. Daarnaast was hij een heel muzikale man die graag met zijn muziek bezig was... en met zijn set....

een aantal maanden geleden is Bert bij mij geweest voor een hifi-visit  voor hifi.nl . het is de bedoeling dat dit artikel nog postuum geplaatst gaat worden. Het zou fijn zijn als jullie dit allemaal lezen om zo een laatste eerbetoon aan Bert te tonen...... ik weet nog niet wanneer het on-line zal zijn .

met vriendelijke muzikale groet

Koen
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

MadVillain

 :-o

Geen woorden voor  :cry:

Ben echt geshokt....

Zijn deelname hier was niet veel. Maar deed hij dat wel dan was het altijd met goed doordachte inhoud!
Ik zou zelfs nog eens bij hem langs gegaan zijn om zijn set te beluisteren. Maar het was er keer op keer niet van gekomen.


Pfffff Sterkte naar jou en zijn nabestaanden.....

lo

 :-o

Wow.........

Geschokt door dit bericht......

Bij deze wil ik familie vrienden en kennissen van Bert bijzonder veel sterkte wensen de komende tijd......

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Musicman

#3
Beste Koen.


Ik heb met grote ontzet jouw bericht meerdere keren zitten lezen.........
DIT KAN IK ECHT NIET GELOVEN!!!!!!

Ik heb Bert leren kennen als een goed persoon en een MUZIEKLIEFHEBBER in de grootste zin van het woord.

Het begon eerder jaar, toen ik hem sterkte wenste met z'n dochter.
Zij lag toen ter observatie in het ziekenhuis en we hebben elkaar toen diverse keren gemaild.
Zo heb ik Bert leren kennen.....niet alleen als audiokenner, maar vooral als een goed persoon.

Ook na die periode ben ik contact blijven houden en hadden we het ook over muziek en zijn manier van muziekbeleving.
(zo kwam ik erachter dat hij ook een muzikant was en piano speelde)
Bert heeft mij de afgelopen maanden ook een aantal keren geholpen, met zijn objectieve wetenschap.
Hij wist ECHT waar hij het over had,......en maakte altijd tijd voor je.

Ik ben hier kapot van, ik kan dit echt niet geloven........want heb zelfs de afgelopen maand nog contact gehad met Bert.
Ook had ik hem afgelopen weekend nog gemaild en hem hierin verteld dat hij later dit jaar van harte welkom was bij mij thuis.
Dan zou ik hier klaar zijn, en kon hij naar m'n set komen luisteren, die ik ook mede dankzij zijn hulp heb samengesteld.
Het had een mooie dag kunnen zijn, maar deze zal helaas nooit plaatsvinden.

Dit is een groot verlies voor niet alleen zijn familie, kinderen en vrienden......maar voor heel audioland!!!
Ik wens jou (Koen), de familie en vrienden van Bert, en iedereen die Bert kent heel veel sterkte!!

Warm regards to you all !!!

Pat



Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

joep


HiFi gek

Vreselijk tragisch nieuws

Ik kende Bert zeer goed , daarom is voor mij de klap ook erg groot .

Bert had enorm veel kennis over alles wat met muziek weergave te maken had .
Wij hebben in de afgelopen jaren heel veel persoonlijke mail naar elkaar verstuurd , ik denk wel gouw 40 berichten , met alles en nog wat over hifi , en diverse telefoon gesprekken gehad .

Toen heeft Bert mij het voorstel gedaan om bij mij langs te komen voor een    hifi-visit    voor hifi.nl
Daar ben ik toen op in gegaan .
Zo heb ik Bert ook persoonlijk leren kennen .
Ik mocht het beslist niet bekend maken hier op het forum dat Bert voor hifi.nl werkte .
Dat heb ik dus ook altijd verzwegen zoals afgesproken , maar nu maakt dat ook niets meer uit  :cry:
Omdat het toen zo slecht met zijn dochter ging heeft Bert het verhaal nooit kunnen publiseren op hifi.nl

Het ging ook al lange tijd erg slecht met zijn dochter die met regelmaat in het ziekenhuis opgenomen moest worden .
Dat zullen een aantal leden nog wel weten omdat Bert hier een keer een topic over heeft geopend , ruim 1 jaar terug .

Het viel mij al op dat je Bert al langere tijd niet meer op het forum tegenkwam .
Nu begrijp ik ook de reden waarom , als je je leven niet meer op touw hebt heb je daar ook geen behoefte aan .



Ik wil dan ook iedereen veel sterkte wensen met dit tragische nieuws , en in het bijzonder zijn naaste familie en degenen die hem persoonlijk kende .
Ik zal zijn mails erg gaan missen denk ik .




EDWIN  B







WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marvin


Mexicaanse Hond


jrm

Allereerst gaat mijn medeleven uit naar alle familieleden, vrienden en diegene die naast hem stonden.



pfffftttt, dit komt aan.......(bedankt voor het delen Koen)

Dennis E36

Jee.......wat een schokkend bericht!!!!!!!

Ook ik heb meermaals contact gehad met Bert via de mail. Persoonlijk heb ik hem nooit ontmoet.

Heel erg veel sterkte gewenst aan iedereen die Bert persoonlijk kende, met name zijn familie en vrienden!
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

211

#12
...
Zolang je maar geniet....

Totofan

Een schokkend bericht, sterkte voor alle nabestaanden

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Maurice

Slik...

Hier wordt ik wel even stil van  nopompom

Ik heb via de pm toch geregeld contact met Bert gehad, en hij heeft mij meerdere malen een hart onder de riem gestoken toen ik het even moeilijk had met het forum.

Bert was zeker iemand die serieus met de hobby bezig was en altijd opbouwend bezig. Audioland heeft een groot man verloren  :cry:

Ik wil een ieder die nauw contact met hem had sterkte wensen.
Koen, bedankt voor het mededelen.

Wat statistieken:
Bert heeft hier 187 berichten geplaatst, na zijn registratie op 13 augustus 2008. Op 9 augustus is hij het laatst actief geweest op het Marantzforum.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude