Marantz PM 6002

Gestart door Austin Powers, september 18, 2007, 00:13:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SB_Marantz

Citaat van: mahansz op oktober 21, 2007, 13:22:35
dat ding is nu al weer te koop voor €349,- bij correct... Een erg slecht trekje van Marantz, dat stoeien met prijzen!


Je bent niet erg zakelijk onderlegt gezien je posting.

Marantz geeft een adviesprijs mee en wat dealers daarmee doen is hun zaak.

Vaak spreken dealers onderling een prijs af voor een product om de concurentie nihil te houden maar sommigen gaan daar gewoon ruim onder zitten.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Austin Powers

Citaat van: S.B.Marantz op oktober 22, 2007, 12:56:49

Je bent niet erg zakelijk onderlegt gezien je posting.

Marantz geeft een adviesprijs mee en wat dealers daarmee doen is hun zaak.

Vaak spreken dealers onderling een prijs af voor een product om de concurentie nihil te houden maar sommigen gaan daar gewoon ruim onder zitten.
Correct is erg zakelijk, wachten even, verkoopt het niet zo dan gaan de prijzen oplaag. Wat mij dan ook opvalt met Marantz dat het snel in de koopjeskelder beland. De concurentie is zoals je weet erg groot in die prijsklasse tot 400E voor een versterker.

SB_Marantz

Dat de concurentie moordend is weet iedereen en dat hoef je in feite ook niet aan te halen.

Die zogenaamde koopjeskelder daar is gewoon het in de reclame zijnde spul meer niet.
En met een paar tientjes onder de adviesprijs te gaan zitten hopen de heren dergelijk spul gewoon wat sneller te verkopen.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Mensen Correct koopjes kelder was Vroeger Echt de plek voor afgedankte 2e hands spullen van mensen.
en ook van oude series.

Maar Nu is het een verkoopsplek. niks bijzonders
er staan maar heel weinig 2e hands spullen daar.
laat staan dat nieuwe spullen daar uitgepakt worden.

:wink:


Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

HAL9000

overigens: austin.

Jij meld dat er speciale kennis nodig is voor vintage apparatuur??

waarom dan.
het is en blijft audio... en de elektronica is niet anders dan dat van nu.
alleen nu zijn er meer geintregeerde circuits.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

Ik denk dat er minder kennis vereist is voor vintage apparaten dan voor de hedendaagse IC gebakjes.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SB_Marantz

Maar dit topic lijkt te ontsporen dus laten we het gewoon weer over de 6002 hebben.

Is er al iemand die er thuis ervaring mee opgedaan heeft?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Citaat van: S.B.Marantz op oktober 22, 2007, 14:24:50
Ik denk dat er minder kennis vereist is voor vintage apparaten dan voor de hedendaagse IC gebakjes.

stupid

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Austin Powers

Citaat van: HAL9000 op oktober 22, 2007, 19:39:49
stupid


Slotje erop zou dit topic goed doen. Of is er nog iemand die een toegevoegde waarde aan dit topic mee kan geven.

Iemand???

Paul

Citaat van: Austin Powers op oktober 22, 2007, 19:49:39
Slotje erop zou dit topic goed doen. Of is er nog iemand die een toegevoegde waarde aan dit topic mee kan geven.

Iemand???

Ja wat Wilfred al een paar heeft heeft aangegeven, pas oordelen als je deze beluisterd hebt op je eigen speakers want je weet hoe die klinken en vergelijk deze dan met je huidige versterker en kijk dan wat de 6002 wel of niet toevoegd en trek dan je conclusie.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Austin Powers

Citaat van: Paul op oktober 22, 2007, 19:59:33
Ja wat Wilfred al een paar heeft heeft aangegeven, pas oordelen als je deze beluisterd hebt op je eigen speakers want je weet hoe die klinken en vergelijk deze dan met je huidige versterker en kijk dan wat de 6002 wel of niet toevoegd en trek dan je conclusie.
Weet zeker dat de PM6002 iets toevoegd, mijn huidige versterker is een Pioneer A351R, die ook niet verkeerd klinkt.

mars

Citaat van: Austin Powers op oktober 22, 2007, 21:10:37
Weet zeker dat de PM6002 iets toevoegd, mijn huidige versterker is een Pioneer A351R, die ook niet verkeerd klinkt.

nou Austin dan ben je er toch uit  :wav:  ga hem dan halen

over pioneer ;  A400 ook errug leuk ( komt geloof ik zo'n beetje uit dezelfde tijd als de A351R)

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

joep

Citaat van: Austin Powers op oktober 22, 2007, 21:10:37
Weet zeker dat de PM6002 iets toevoegd, mijn huidige versterker is een Pioneer A351R, die ook niet verkeerd klinkt.
Weet wel dat het duitse blad Audio van november niets van de PM-6002 overlaat!
Hij staat op hun lijst duidelijk onder de PM-4001. De 6002 kost 400 euro, de 4001 kost 300 euro.
Ik zou dan ook altijd voor de PM7001 gaan, die kost 500 euro, maar is zeker voor 400 te vinden.

SB_Marantz

Dat het blad audio niets overlaat van de 6002 zegt mij helemaal niets.

Heb je dat blad en kun je het testverslag plaatsen?
Ben ik benieuwd wat er dan zo beroerd aan is volgens audio.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

joep

Het zijn 5 pagina's A4 plus zitten er rechten op.
Maar hij ligt nu in de winkel.